    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro na probe
    Date: Fri, 21 May 2010 22:58:39 +0200

    Zapek wrote:
    > A odpisze tutaj swoje 3 grosze bo cos mi ten Twoj priv nie pasuje ;)
    >

    > Jesli Rybnik Ci nie jest bardzo daleki to zapraszam :)
    > Tyle,ze obecnie mam enduro o poj. 600 ale w miare lekkie bo 139kg
    > zatankowane ;)

    Jestem ze Slaska, Piekary
    600 to troche mocne. Wolalbym zaczac od czegos znacznie mniejszego :)

    > Zalezy czy wolisz 2T czy 4T. Osobiscie nie lubie 2T;)
    > Ale godny uwagi jest chyba DT 125. Tani,prosty i trwaly.

    Wlasnie gogluje i DT125 wlasnie tez mi wpada w oko.

    > Buty i kask to podstawa.
    > Tania zabawa to nie jest

    Wlasnie zaczynam to dostrzegac. Chyba nie da sie tanim kosztem rozpoczaz
    zabawy. Mysle ze podolalbym kosztom tylko obawiam sie tego, ze mi sie
    nie spodoba albo ze to zbyt ekstremalny sport dla mnie. Swoje lata juz
    mam :(.

    > Mysl bo wykruszyl mi sie kompan do jazdy ;)

    Ja myslalem o wycieczkach w najblizsza okolice. Mialem kiedys znajomego
    z KTM'em (znajomego dalej mam ale juz bez KTM'a ) i twierdzi ze w
    najblizszej okolicy jest gdzie jezdzic. Tyle ze budowa autostrady
    zniszczyla czesc tych terenow

    --

    pozdr
    Laphroaig