-
1. Data: 2010-10-20 17:47:17
Temat: elektryka - bmw k100
Od: ponury <v...@p...onet.pl>
witam wszystkich. pytanie dotyczy elektromagnesu rozrusznika . otoz
chyba bede musial zmienic go w swym motorze. mialem taka przypadlosc
ze po wylaczeniu stacyjki i zaplonu killer switchem rozrusznik
pracowal nadal . wymontowalem go i rozebralem okazalo sie ze jest
uszkodzony styk eletromagnesu zwierala sie plytka na stale . a teraz
pytanie czy tylko oryginalny i czy mozna zastapic innym . moze ktos
z
was ma jakis patent lub przerabial temat .?? swoja droga jest to
niebezpieczne bo zanim rozpialem kabel to moto sie moglo zapalic .
gorace kable.
pzdr ponury bmw k 100
-
2. Data: 2010-10-21 05:56:08
Temat: Re: elektryka - bmw k100
Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>
On 20 Paź, 19:47, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
> witam wszystkich. pytanie dotyczy elektromagnesu rozrusznika . otoz
> chyba bede musial zmienic go w swym motorze. mialem taka przypadlosc
Witam!
Lekki zamęt tu wprowadzasz. Zapewne masz na myśli przekaźnik
rozrusznika, który się skleił i dla tego rozrusznik kręcił do
szaleństwa. Przypadłość ta w Cegłach jest często związana z zbyt
długim kręceniem silnika przy lekko rozładowanym aku. Jeśli
czyszczenie przekaźnika nic nie da to pozostaje poszukanie innego
(używka lub nowy). Część ta jest wspólna dla K1/K75/K100/K1100.
Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone :D
-
3. Data: 2010-10-21 10:12:30
Temat: Re: elektryka - bmw k100
Od: ponury <v...@p...onet.pl>
On 21 Paź, 07:56, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<r...@g...com> wrote:
> On 20 Paź, 19:47, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
>
> > witam wszystkich. pytanie dotyczy elektromagnesu rozrusznika . otoz
> > chyba bede musial zmienic go w swym motorze. mialem taka przypadlosc
>
> Witam!
> Lekki zamęt tu wprowadzasz. Zapewne masz na myśli przekaźnik
> rozrusznika, który się skleił i dla tego rozrusznik kręcił do
> szaleństwa. Przypadłość ta w Cegłach jest często związana z zbyt
> długim kręceniem silnika przy lekko rozładowanym aku. Jeśli
> czyszczenie przekaźnika nic nie da to pozostaje poszukanie innego
> (używka lub nowy). Część ta jest wspólna dla K1/K75/K100/K1100.
>
> Pozdrawiam,
> Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone :D
witam. tak chodzi o przekaznik rozrusznika . otoz okazalo sie odpadl
jeden styk . a tak fatktycznie bylo slabe aku troche zakrecilem
dluzej. czy na jednym styku utrzyma sie choc troche ?/ wiem tylko
oryginalna czesc .
pzdrr ponury
-
4. Data: 2010-10-21 21:56:23
Temat: Re: elektryka - bmw k100
Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>
On 21 Paź, 12:12, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
> dluzej. czy na jednym styku utrzyma sie choc troche ?/
Szczerze i szyko: nie wiem.
Dłużej: ponieważ został tylko 1 styk, to cały prąd ma 1/2 przekroju
przewodnika do dyspozycji, co oznacza, że ocalały styk będzie dużo
bardziej się grzał i iskrzył przy rozłączaniu, więc ryzyko dalszej
degradacji jest dużo większe :/.
Pozdrawiam,
Rafik
-
5. Data: 2010-10-22 18:51:51
Temat: Re: elektryka - bmw k100
Od: ponury <v...@p...onet.pl>
On 21 Paź, 22:56, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<r...@g...com> wrote:
> On 21 Paź, 12:12, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
>
> > dluzej. czy na jednym styku utrzyma sie choc troche ?/
>
> Szczerze i szyko: nie wiem.
> Dłużej: ponieważ został tylko 1 styk, to cały prąd ma 1/2 przekroju
> przewodnika do dyspozycji, co oznacza, że ocalały styk będzie dużo
> bardziej się grzał i iskrzył przy rozłączaniu, więc ryzyko dalszej
> degradacji jest dużo większe :/.
>
> Pozdrawiam,
> Rafik
witam.. dzieki kolego za porady . moja czerwona i tez szybka.
pozdrawiam ponury