    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryfikacja 2
    Date: Sat, 30 Jul 2022 07:25:09 +0200

    W dniu 29-07-2022 o 16:30, J.F pisze:

    > W zasadzie tak.
    > Wiec o co pretensje o moją fiksacje ? :-)

    O wymyślanie nieistniejących problemów.

    > Udalo mi sie koncu zmierzyc - tankowanie 5 minut.
    > Pisuar mysle, ze podobnie.

    I już masz prądu na 250 km.
    Potem następny pisuar.
    Problem nie istnieje.

    Kwestia tylko kasy, żeby kupić auto z odpowiednio szybkim ładowaniem.

    > Szczegolnie jak sie dlugie obiady lubi, albo pozwiedzac okolice :-P

    Nieszczególnie też.

    > a) jak go masz ... masz?

    Nie.
    Ale też mam więcej czasu, mogę poszukać darmowych ładowarek.
    A trasy którę robię zazwyczaj, nie wymagają w ogóle podładowania.

    > b) jak jest stosowna ladowarka wielkiej mocy ... jest?

    Jak trzeba to jest.

    > c) jak jest obok fastfooda,

    Zazwyczaj.

    > d) artykul czytales? Jak kolejki do niej nie ma, albo jakis dziadek w
    > Zoe nie zajął :-)

    Nie muszę czytać wypocin.
    Oglądam na yt dość filmów z prawdziwych podróży i czytam wpisy praktyków.
    Ten problem nie istnieje.

    > e) albo w tym nowoczesnym bev, ale poszedl na obiad i teraz ladowarka
    > czeka na niego.

    W Polsce czy na Zachodzie?

    > Przypominam, ze mimo ogolnie dostepnych ładowarek, i zapewne szybkich,
    > to sprzedales jednego bev, i kupiles z większym zasiegiem :-P

    Postęp dobra rzecz.
    Akurat teraz mu zasięg pasuje, żeby móc ładować się tylko w domu i na
    letnisku.

    No i rzadziej po drodze do Chorwacji.