  • 101. Data: 2022-07-23 22:22:05
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 21:53, Janusz pisze:

    > No, nie :) lpgt :) teraz przy tych cena kompletnie się nie opłaca co
    > oczywiście nie wyklucza że w przyszłości może jakieś małe jeździdło
    > wokół komina.

    Będzie zakaz:P

    > No to chociaż tyle dobrze :)

    No ale to mi zależało na sprawie:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2022-07-24 01:46:44
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-07-22 o 06:47, Jacek pisze:

    > Za drobny ułamek sumy, jaką zabuliliśmy można było tych mieszkańców
    > obsypać złotem, zbudować im nowe domy z basenami, albo po prostu
    > zapłacić rekompensatę.
    Taa, akurat. Może jeszcze powiesz, że obecna nagonka na Polskę to o
    praworządność chodzi.
    Czesi mieli pokazać ekspertyzy, że im się poziom wód gruntowych obniżył
    z powodu kopalni. Nie zrobili tego. To nie my ich, tylko oni nas olewali.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 103. Data: 2022-07-24 01:49:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 15:47, J.F pisze:
    > Tylko ... czy u nas nie mialo byc zasobow wegla na 500 lat?

    I jest. Tylko jak PO zamknęło 90 kopalń, to zamknięcie kopalni to nie
    jest założenie kłódki, tylko praktycznie jej likwidacja. Tego się nei da
    odwrócić przez lata.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 104. Data: 2022-07-24 11:01:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 22:22, Shrek pisze:

    > Będzie zakaz:P
    Małych aut czy lpg?

    > No ale to mi zależało na sprawie:(
    A to faktycznie kicha :(

    --
    Janusz

  • 105. Data: 2022-07-24 11:13:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2022 o 11:01, Janusz pisze:

    > Małych aut czy lpg?

    Spalinek:P Nie może być żeby ktoś po taniości jeździł, to źle działa na
    klimat jak plebs stać na samochód. Jeszcze pewnie na tym zadupiu w domu
    własnym mieszkasz. Przez takich jak ty klimat się zmienia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2022-07-24 11:23:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.07.2022 o 01:46, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Taa, akurat. Może jeszcze powiesz, że obecna nagonka na Polskę to o
    > praworządność chodzi.
    Tu się zgadzam.
    > Czesi mieli pokazać ekspertyzy, że im się poziom wód gruntowych obniżył
    > z powodu kopalni. Nie zrobili tego. To nie my ich, tylko oni nas olewali.
    Nasi Umiłowani Przywódcy jedyne, co zrobili, to schowali głowy w piasek
    z nadzieją, że (tak, jak w innych sprawach) "samo" się rozwiąże.
    Zobacz to:
    https://youtu.be/ubSIMe087ZM
    nie ma żadnej tajemnicy, że sądy wszędzie działają podobnie i wszędzie
    są podobnie niezawisłe.
    Jacek

  • 107. Data: 2022-07-24 12:02:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-24 o 11:13, Shrek pisze:

    > Spalinek:P Nie może być żeby ktoś po taniości jeździł, to źle działa na
    > klimat jak plebs stać na samochód. Jeszcze pewnie na tym zadupiu w domu
    > własnym mieszkasz. Przez takich jak ty klimat się zmienia.

    No tak, my musimy oszczędzać żeby inni wozili dupy prywatnymi odrzutowcami.

    --
    Janusz

  • 108. Data: 2022-07-24 12:35:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2022 o 12:02, Janusz pisze:

    > No tak, my musimy oszczędzać żeby inni wozili dupy prywatnymi odrzutowcami.

    No właśnie - samochody i słomki!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2022-07-24 15:21:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-24 o 12:35, Shrek pisze:

    > No właśnie - samochody i słomki!

    Amen :)

    --
    Janusz

  • 110. Data: 2022-07-24 18:37:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Taa, akurat. Może jeszcze powiesz, że obecna nagonka na Polskę to o
    > praworządność chodzi.

    A nie? Polska z pocałowaniem UE w rączkę wykonuje jej zalecenia i zamyka
    kopalnie i wyngla nie ma, a Krzywousty kłamie że to wina UE, gdzie sam
    bez UE odciął dostawy wyngla z Rosji. Tutaj wykonywanie zaleceń UE jest
    priorytetowe :] Ktoś mataczy jak zwykle. Nagle przyklaskujemy i za rok
    będzie my mieli 3 montownie Izery obok CPK, a Wisłą przez Mierzeję będą
    płynąć kontenerowce z naszymi elektrykami do Szfecji :>

    > Czesi mieli pokazać ekspertyzy, że im się poziom wód gruntowych obniżył
    > z powodu kopalni. Nie zrobili tego. To nie my ich, tylko oni nas olewali.

    Zgłosili do UE bo PiS ich olał. Czego nie rozumiesz?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>