  • 11. Data: 2022-02-02 21:47:26
    Temat: Re: elektryczne pozary
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 02.02.2022 21:08 you wrote:

    > Zwarcie to raczej nie. Zwarcia prawie zawsze są wyłączone przez
    > zabezpieczenia nadprądowe. Przeciążenia zwykle też. Jeśli dochodzi
    > do pożaru z powodu "zwarcia w instalacji elektrycznej" to prawie
    > zawsze jest to (kolejność nieprzypadkowa) wina odbiornika, albo
    > jakiegoś uszkodzenia złącza lub rzadziej przewodu.

    No ale z biegłym z zakresu pożarnictwa chcesz polemizować?

    --
    Pete

  • 12. Data: 2022-02-02 22:01:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2022 o 21:47, Pete pisze:

    > No ale z biegłym z zakresu pożarnictwa chcesz polemizować?

    Na razie z tobą. Daj linka do tej opinii biegłego, to zobaczymy co napisał.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 13. Data: 2022-02-03 08:13:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-02-2022 o 17:06, J.F. pisze:

    > A co tam w tym pożarze w Warszawie wyszło - wiadomo już?

    Oczywiście.
    Nie było tam żadnego elektryka, ani nawet hybrydy.....

    To też przypadek że nikt głośnych oszczerstw nie odwołał.
    Takie artykuły powinno się pisać po zakończeniu prac komisji badającej
    sprawę

  • 14. Data: 2022-02-03 16:23:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 02.02.2022 22:01 you wrote:

    > Na razie z tobą. Daj linka do tej opinii biegłego, to zobaczymy co
    > napisał.

    Skontaktuj się z tamtą wspólnotą. Może ci udostępnią.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2022-02-03 17:00:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:23, Pete pisze:

    > Skontaktuj się z tamtą wspólnotą. Może ci udostępnią.

    A po co miałbym to robić?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 16. Data: 2022-02-03 18:42:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 03.02.2022 17:00 you wrote:

    > A po co miałbym to robić?

    A to nie ty byłeś ciekawe co napisał biegły?
    Dziwne, dobrze się obaj czujecie?

    --
    Pete

  • 17. Data: 2022-02-03 18:49:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 18:42, Pete pisze:

    > A to nie ty byłeś ciekawe co napisał biegły?

    Nie aż tal bardzo. Nie na tyle, żeby żebrać od o dokumenty, których nie
    dostanę, z powodu tego, że napisałeś coś, co pewnie jest twoim skrótem
    myślowym.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 18. Data: 2022-02-03 20:33:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 03.02.2022 18:49 you wrote:

    > Nie aż tal bardzo. Nie na tyle, żeby żebrać od o dokumenty, których
    > nie dostanę, z powodu tego, że napisałeś coś, co pewnie jest twoim
    > skrótem myślowym.

    Nie mam w zwyczaju konfabulować. Artykuł o tym do wyguglania.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2022-02-04 13:16:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 03 Feb 2022 20:33:58 +0100, Pete

    > Nie mam w zwyczaju konfabulować. Artykuł o tym do wyguglania.

    Niektórym dzbanom trzeba niestety udowodnić że się nie jest wielbłądem. Jak
    gazeciny pisały tuż po tym pożarze że to wina EV (bo tam akurat stał) to
    uwierzyli za piewrwszym razem. Jak jest już opinia biegłego o tym że to
    instalacja budynku była spieprzona i spowodowała pożar, i te same gazeciny
    o tym piszą, to już trzeba mieć przed oczami opinię biegłego. hehe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2022-02-04 13:24:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2022 o 13:16, Myjk pisze:
    > Thu, 03 Feb 2022 20:33:58 +0100, Pete

    > Niektórym dzbanom trzeba niestety udowodnić że się nie jest wielbłądem. Jak
    > gazeciny pisały tuż po tym pożarze że to wina EV (bo tam akurat stał)

    No właśnie nie stał.
    To było tylko podejrzenie, szybko okazało się, że nawet żadnego
    elektryka tam nie było.

    > uwierzyli za piewrwszym razem. Jak jest już opinia biegłego o tym że to
    > instalacja budynku była spieprzona i spowodowała pożar, i te same gazeciny
    > o tym piszą, to już trzeba mieć przed oczami opinię biegłego. hehe

    Tak działa lobby spalinowe, za darmo pismaki tego nie robią.