  • 21. Data: 2011-07-05 19:55:34
    Temat: Re: ekskluzywne
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 17:38, neoniusz pisze:
> [...]
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

    > Hahah, tak patrze na to foto i mam idealny podpis: "GROTESKA".
    > Nie wystarczy miec pieniadze, trzeba jeszcze umiec zachowac zdrowy
    > rozsadek. Jak na nich patrze, to po prostu mi ich zal.

    Wiesz, to ich sprawa sprawa na co wydają kasę.
    Mi jest żal tego, że ludzie kupują to gówno co przy prawdziwych lodach
    nawet nie leżało i z tego cwaniaki mają kasę. No ale to OT.

    pozdrawiam
    mario

  • 22. Data: 2011-07-05 21:21:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:re9p7j14obs3$.dlg@lepper.institute.com>:

    > to dlaczego ja tego badziewia nie widzę? Inny internet mamy?

    <http://imageshack.us/photo/my-images/19/materialy.j
    pg/>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2011-07-05 22:24:01
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Macie, podniecajcie sie :-)
    > http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja
    > J.

    http://www.goldo.pl/luksusowe/1912/Jachty_i_lodzie_B
    aia_Atlantica_78_4860KM_18087960PLN?criteria=2%2FJac
    hty_i_lodzie%2F%2F10%2FActivatedDate%2CDescending%2F
    %2F&offset=11

    No ladne cacko :)
    Samochody sa dla dzieci :)

    Podobno na zatankowanie jednej z najwiekszych kryp - Abramowicza - trzeba
    wydac 1,5 mln dolarow i starcza to raptem na 21 dni rejsu :P

    Moze na gaz da sie przerobic...

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2011-07-06 22:49:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" napisał w
    Waldek Godel w <news:re9p7j14obs3$.dlg@lepper.institute.com>:

    > to dlaczego ja tego badziewia nie widzę? Inny internet mamy?
    <http://imageshack.us/photo/my-images/19/materialy.j
    pg/>

    Ciekawe koledzy, ciekawe. Ja miedzy pozyskiwal i materialy widze
    jeszcze "ekskluzywne"
    18,_News_of_the_World__wlamal_sie_do_poczty_glosowej
    .html

    Telnet tez widzi, choc dzis niczego wykluczyc nie mozna.
    A moze wam po prostu ten adblock za duzo wycina ? :-)

    zrodlo wyglada tak:

    tabloid przez lata pozyskiwał <a href="http://www.goldo.pl"
    class="">ekskluzywne</a> materiały, włamując się do wiadomości SMS i
    poczty głosowej

    tabloid przez lata pozyskiwał ekskluzywne materiały, włamując się do
    wiadomości SMS i poczty głosowej

    Ogladajac to na niusy.onet.pl czy groups.google.com widzicie w obu
    liniach "ekskluzywne" ?

    J.

  • 25. Data: 2011-07-06 23:43:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 05 Jul 2011 16:47:22 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > było to "na poziomie". Mają, to wydają, ich sprawa jak, może lubią robić
    > wokół siebie zamieszanie i stąd ta kiczowata estetyka ich poczynań.

    Umówmy się, że to jest raczej ,,jak mały Jasio, który się
    dorobił, wyobraża sobie wielki świat''. Który zresztą
    niejednokrotnie dysponuje podobnym gustem.

    r.