  • 11. Data: 2011-07-05 17:40:02
    Temat: Re: ekskluzywne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w
    W dniu 2011-07-05 11:17, J.F pisze:

    >No dobra ale ekskluzywne nie znaczy luksusowe :-P

    A bo to widac nowa jakosc webmasteringu

    18,_News_of_the_World__wlamal_sie_do_poczty_glosowej
    .html

    "eksluzywne materialy dziennikarskie" ... slowo "eksluzywne" ... wiec
    zostalo podkreslone i zalinkowane do goldo :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-07-05 17:42:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 17:40:02 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    >
    > "eksluzywne materialy dziennikarskie" ... slowo "eksluzywne" ... wiec
    > zostalo podkreslone i zalinkowane do goldo :-)

    to nie ma nic wspólnego z webmasteringiem.
    To gówniane reklamowe skrypty podkreślają słowa już w twojej przeglądarce.
    Zablokuj źródło skryptu w adblocku albo pliku hosts, to podkreślenia
    znikną.
    Bodajże za to odpowiada http://*.chartbeat.com/* choć akurat pewności nie
    mam, bo lista w adblocku długa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-07-05 18:19:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał
> [...]

    >przeglądarce.
    >Zablokuj źródło skryptu w adblocku albo pliku hosts, to podkreślenia

    IMO - bardzo wiele mam zablokowane (az mi orange nie chodzi) i to
    chyba jednak jest u zrodla.

    A w sumie to mogloby byc i u operatora :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-07-05 18:20:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 18:19:12 +0200, J.F napisał(a):

    > IMO - bardzo wiele mam zablokowane (az mi orange nie chodzi) i to
    > chyba jednak jest u zrodla.

    to dlaczego ja tego badziewia nie widzę? Inny internet mamy?

  • 15. Data: 2011-07-05 18:28:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    !sp wrote:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie luksusowe rzeczy to zbytek, zbędny do życia
    > Kupuje je się , bo ma się kaprys, bo dają chwilową radość w momencie
    > nabycie Jak nowy prosiak kosztuje 10 razy drożej od starego, to kupie
    > nowy, skoro chce go mieć.

    jak cie jeszcze nie bęzie stać na 1mln ale już stać na 350 to sobie go
    kupisz :)

  • 16. Data: 2011-07-05 18:30:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WW wrote:

    > To chyba nie jest do końca prawda.
    > Ludzie bardzo bogaci, poznają się po takich właśnie zabawkach i robią
    > wielomiliardowe interesy.
    > Tak więc zegarek za 1,5 miliona, pióro za milion, czy samochód za 3
    > miliony, to nie zbytek a czasem przepustka do dużych interesów.

    chyba w Rosji :)

  • 17. Data: 2011-07-05 18:31:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 5 Jul 2011 13:19:35 +0200, !sp <s...@a...er> wrote:

    > Jak mnie będzie stać na takie gadżety, to nie kupie wyperdzianej używki

    Pod warunkiem, że nówka będzie jeszcze dostępna i znajdzie się
    ktoś, kto będzie Ci ją chciał sprzedać [1] :)

    r.

    [1] -- nie, nie zawsze sam miech wypchany kasą gwarantuje
    możliwość zakupu. Czasem musi być coś jeszcze.
    _____________

  • 18. Data: 2011-07-05 18:47:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Hahah, tak patrze na to foto i mam idealny podpis: "GROTESKA". Nie
    > wystarczy miec pieniadze, trzeba jeszcze umiec zachowac zdrowy rozsadek.
    > Jak na nich patrze, to po prostu mi ich zal.

    A mi żal tych, co próbują mówić innym, jak mają wydawać pieniądze, żeby
    było to "na poziomie". Mają, to wydają, ich sprawa jak, może lubią robić
    wokół siebie zamieszanie i stąd ta kiczowata estetyka ich poczynań. Gdyby
    kupili sobie po Phaetonie to nikt by o nich nie napisał.

  • 19. Data: 2011-07-05 18:47:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 15:47:06 +0200, WW napisał(a):

    > Jak tego nie masz, to Cie nie stać i jesteś "chłystek", z którym nikt o
    > poważnym interesie nie będzie rozmawiać.

    Ja mam BlackBerry i wszyscy ze mną rozmawiają :p

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 20. Data: 2011-07-05 18:58:29
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam BlackBerry i wszyscy ze mną rozmawiają :p

    No, pani na lotnisku np :)))))

    --
    pozdrawiam
    kml