  • 1. Data: 2011-07-05 11:21:37
    Temat: Re: ekskluzywne
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:iuukq7$9n8$1@news.onet.pl...

    > Macie, podniecajcie sie :-)

    MERCEDES, SLS 63 AMG
    6200cm3, 2010 r., Mazowieckie, Warszawa
    749 900 PLN
    Dane podstawowe
    - Stan: używany
    - Przebieg: 52000km

    Czy to obala powszechne przekonania o tym, że takie samochody stoją w garażu
    :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 2. Data: 2011-07-05 11:41:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 11:21, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > MERCEDES, SLS 63 AMG
    > 6200cm3, 2010 r., Mazowieckie, Warszawa
    > 749 900 PLN
    > Dane podstawowe
    > - Stan: używany
    > - Przebieg: 52000km
    >
    > Czy to obala powszechne przekonania o tym, że takie samochody stoją w
    > garażu :)

    cena chora kompletnie. to auto nie trzyma ceny i za 4 lata będzie
    do kupienia za 250 kpln. To nie jest SLR McLaren.

  • 3. Data: 2011-07-05 13:39:00
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-05 11:41, megrims pisze:
    > cena chora kompletnie. to auto nie trzyma ceny i za 4 lata będzie
    > do kupienia za 250 kpln. To nie jest SLR McLaren.

    bo wbrew pozorom cena nowego nie jest wcale oszalamiajaca (oczywiscie
    jak na klase, typ i mozliwosci takiego samochodu), przez co calkiem
    sporo ich juz jezdzi po polskich drogach. jak sie wlascicielom pokoncza
    leasingi za 3 lata to beda chcieli je opchnac ale nie bedzie komu ...
    wiec trzeba bedzie zejsc z cena. proste prawo popytu i podazy.

  • 4. Data: 2011-07-05 14:23:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > - Stan: używany
    > - Przebieg: 52000km
    >
    > Czy to obala powszechne przekonania o tym, że takie samochody stoją w

    obala totalnie :) ja robię w rok 1/4 tego swoim gratem