  • 1. Data: 2009-12-04 12:33:07
    Temat: ekrany dotykowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Prosze, powiedzcie dinozaurowi jak sie sprawuja telefony z ekranem
    dotykowym, a w szczegolnosci samsung s3650 corby.

    Jest tam jakas blokada, czy wsadza sie do kieszeni, a potem
    wyskakuje - 50 polaczen wykonanych, polowa danych skasowanych,
    druga polowa zmieniona ..

    --
    J.

  • 2. Data: 2009-12-04 21:06:23
    Temat: Re: ekrany dotykowe
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Jest tam jakas blokada, czy wsadza sie do kieszeni, a potem wyskakuje -
    > 50 polaczen wykonanych, polowa danych skasowanych, druga polowa

    z boku masz klawisz Hold do blokowania i odblokowywania klawiatury nim
    również wyłączysz ta funkcje

  • 3. Data: 2009-12-06 17:03:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 04 gru 2009 o 13:33 GMT, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Jest tam jakas blokada, czy wsadza sie do kieszeni, a potem
    > wyskakuje - 50 polaczen wykonanych, polowa danych skasowanych,

    A jezeli masz tradycjny telefon z przyciskami, ktore w kieszeni tez sie
    przyciskaja, to w jaki sposob sie dzieje ze nie masz 50 polaczen
    wykonanych?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2009-12-06 18:02:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Dec 2009 18:03:53 +0100, Brzezi wrote:

    >A jezeli masz tradycjny telefon z przyciskami, ktore w kieszeni tez sie
    >przyciskaja, to w jaki sposob sie dzieje ze nie masz 50 polaczen
    >wykonanych?

    Przycisk trzeba odpowiednio nacisnac, nie wystarczy musnac.

    A bez blokady klawiatury takie rzeczy sie jednak zdarzaja.

    J.

  • 5. Data: 2009-12-06 19:06:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 06 gru 2009 o 19:02 GMT, J.F napisał(a):

    > Przycisk trzeba odpowiednio nacisnac, nie wystarczy musnac.

    zalezy, zogdnie z prawem murphiego, jezeli zakladasz ze przicisk w kieszeni
    sam sie nie przycisnie latwo, to bedzie przeciwnie, i ja to empirycznie
    potwierdzam, przyciski przyciskaja sie bardzo latwo...

    A co dotykowcow to tez nie jest tak ze musnac, jezeli to sa
    dotykowce-przyciskane(dwie folie), to trzeba je mocniej nic musnac, trzeba
    je przeyciskac, jezeli sa to ekrany pojemnosciowe, to w kieszeni raczej nic
    nie wywola "dotyku" na ekranie...

    > A bez blokady klawiatury takie rzeczy sie jednak zdarzaja.

    Ale to nie jest kestia dotykowego ekranu, identyczny problem jak juz
    wspomnialem maja przyciskowce

    Pozdrawiam
    Brzezi