  • 1. Data: 2017-09-25 09:24:21
    Temat: ekoFlota
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zaslyszana reklamowka - 6-7.10 w Warszawie wystawa samochodow
    elektrycznych.

    Bedzie mozna i przyszlosc VW zobaczyc :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-09-26 21:56:59
    Temat: Re: ekoFlota
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-25 o 09:24, J.F. pisze:

    > Zaslyszana reklamowka - 6-7.10 w Warszawie wystawa samochodow
    > elektrycznych.

    Którego roku?

    > Bedzie mozna i przyszlosc VW zobaczyc :-)

    Popularna wyszukiwarka nic mi na temat takiej wystawy samochodów
    elektrycznych w podobnym terminie w Warszawie nie znalazła. A szkoda.

  • 3. Data: 2017-09-26 22:07:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Którego roku?

    >Popularna wyszukiwarka nic mi na temat takiej wystawy samochodów
    >elektrycznych w podobnym terminie w Warszawie nie znalazła. A szkoda.

    Targi Ekoflota

    https://menadzerfloty.pl/ekoflota/
    http://eurologistics.pl/truck-business/newsy/6-7-paz
    dziernika-targi-ekoflota/