    From: artur@_il.pw.edu.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: .edu.pl dla mas?
    Date: Wed, 18 Feb 2004 11:04:01 +0000 (UTC)

    >> a to przepraszam :-))))))
    >
    >A nie ma sprawy

    Ciesze sie, ze przyjales przeprosiny :-))

    >Artur przynaj to wreszcie ze chciales na tym zarobic bez ponoszenia
    >specjalnej pracy.

    Oczywiscie, a to ze harowalem, zeby zarobic na kupno domen i oddanie
    pozyczek (to bylo ok. 100 tysiecy na poczatek), ze harowalem potem gdy
    nask stwierdzil, ze wprowadzi sobie oplaty roczne (kiedys takich nie bylo
    - byla oplata rejestracyjna i koniec, ale w ramach uwlaszczania urzedu
    sfinansowanego ze srodkow publicznych zostaly wprowadzone; oczywiscie z
    dzilanie wstecz)

    >Bylo to legalne , mogles tak zrobic czyli potencjalnie duzo kasa bez nakladu
    >czyli cwaniak :).

    Jakie to proste, a swoja droga twoja wypowiedz jest ciekawa krytyka
    uzywania intelektu. Abstrahujac od pozatematu dyskusji, gdy rejestrowalem
    dvd.p,l znajomi pukali sie w glowe "po co ci taka glupia domena,
    zarejestrwal bys lepiej jakas nazwe duzego koncernu".

    >Nie doszukuj sie w moich wypowiedziasz ze nazywam cie przestepca czy jakims
    >wyludzaczem.

    Tak zrobiles.

    >Nie mow ze nie zarejestrowalbys www.gazeta.pl gdyby byla wolna :))

    Oczywiscie, ale w przeciwienstwie do Ciebie uwazam to za rozsadne
    dzialanie policzone na zysk, a nie za objaw cwaniactwa.

    >Powiedzmy ze WEDLUG MNIE srednio moralnym ale w pelni legalnym.

    Jezeli nie sprawi Ci to trudnosci, to opisz zasady etyczne, w mysl ktorych
    ten czyn jest niemoralny, bardzo prosze, bo z tego co widze wszyscy
    powinni miec 160 cm, zoltawa cere, identyczny mundurek i rower.

    >Masz pretensje do NASKU o to co sam robisz. NASK jest firma komercyjna i sam
    >cwaniakuje jak zarobic i sie nie narobic.

    Skoro NASK jest firma komercyjna, to niech odda wszystkie publiczne
    pieniadze jakie wzial, zwroci ulgi przyslugujace jberom, zaplaci kary za
    niewywiązywanie sie z umow i odda administracje domena .pl zwiazkowi
    polskich ISP.

    >A UM woli wycwaniakowac domene niz za nia placic co jest naturalnym odruchem
    >choc rownie waptliwym moralnie jak dzialania NASKu.

    Co jest dzialanie bezprawnym - urzad ma mi sluzyc, na to place podatki, a
    nie mnie okradac (pomiejam kwestie dysponowania pieniedzmi z podatkow,
    choc i tu nask i um maja szczegolne osiagniecia).