    From: Wiesiek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: .edu.pl dla mas?
    Date: Wed, 18 Feb 2004 11:58:02 +0100

    On Wed, 18 Feb 2004 11:11:49 +0100, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >Tiaaa dobry argument, jak nei byles pewny trzeba bylo nie kupowac domen.
    >I nie pisz mi mi tu ze przez 6 lat placiles i nie byles pewny
    Zauwaz tez, ze niektorzy kupuja domene tylko po to zeby ja miec.
    Kupuje sie tez po to by potem "pchnac" ja na allegro lub tego typu
    aukcjach.
    Nie kazdy chce tworzyc portal.
    Nie chce tutaj reklamowac, ale zdaje sie ze firma "link.pl" tak
    wlasnie czynila. Rejestrowali na siebie mase domen i potem probowali
    za wieksze pieniadze komus domene pchnac. Teraz widze ze spadli cos z
    iloscia domen.. pewnie kasa sie konczy :)

    --
    Wiesiek