  • Data: 2024-06-29 10:05:48
    Temat: Re: eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-29, ALEX Martinez <a...@b...pl> wrote:

    > Na czym polega ta spora wygoda?

    Na tym, że mogę mieć wszystko załatwione w minutę teraz i od razu w
    momencie zaistnienia potrzeby i nawet nie muszę wkładać karty do
    teleonu. Kontekstem jest oczywiście podróżowanie. Dla normalnego sima, w
    sytuacji najkorzystniejszej, szuka się czegoś na lotnisku i zwykle
    odrobinę przepłaca. Alternatywa to zamówić takiego pre-paida przed
    wyjazdem, co jest zwykle droższe. W sytuacji skrajnej, czekałem na
    lotnisku w kolejce blisko godzine w połączeniu z atrakcjami typu
    wypełnianie formularzy z robieniem zdjęć. Również w EU jak prepaida się
    kupi to i tak trzeba łazić i rejestrować (o ile nie masz już jakiegoś
    abonamentu czy aktywnego numeru).

    Dodatkowo istniejące fizyczne SIMy typu flexiroam są koszmarnie drogie,
    a takiego eSIMa global (80-120 krajów) mogę mieć z 1-3GB dosłownie za
    kilka-kilkanaście złotych co jest idealnym rozwiązaniem jak się kibluje
    parę godzin w tranzycie na jakimś lotnisku.

    --
    Marcin