  • 1. Data: 2009-12-31 10:49:49
    Temat: eBook reader na windows mobile
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    uzywacie? jakie mozecie polecic bo ja poki co nic interesujacego nie
    znalazlem :(

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 2. Data: 2009-12-31 12:11:41
    Temat: Re: eBook reader na windows mobile
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 10:49:49 +0000 (UTC), Viking napisał(a):

    > uzywacie? jakie mozecie polecic bo ja poki co nic interesujacego nie
    > znalazlem :(

    ja używam mobipocket - jakoś mi wystarcza - FUT na pl.comp.sys.palmtop -
    tam pewnie więcej userów się wypowie...

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2009-12-31 13:21:17
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl> wrote in news:hhhvkd$jc2$1
    @inews.gazeta.pl:
    > uzywacie? jakie mozecie polecic bo ja poki co nic interesujacego nie
    > znalazlem :(
    A w jakim formacie te ebooki chcesz czytac?
    Bo jest wiele formatow, a nie ma readera ktory "zarlby" wszystkie.

  • 4. Data: 2009-12-31 16:54:29
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 31/12/2009, 13:21:17 Piotr Karocki wrote:

    > A w jakim formacie te ebooki chcesz czytac?
    > Bo jest wiele formatow, a nie ma readera ktory "zarlby" wszystkie.

    najczesciej spotykane sa chyba pdf, rtf i doc... chyba ze cos innego
    jeszcze? wiec musialoby toto czytac te najbardzije pospolite formaty a
    z tymi zadkimi sie jakos pomecze i poprzerabiam

  • 5. Data: 2009-12-31 17:22:48
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Viking pisze:

    > najczesciej spotykane sa chyba pdf, rtf i doc... chyba ze cos innego
    > jeszcze? wiec musialoby toto czytac te najbardzije pospolite formaty a
    > z tymi zadkimi sie jakos pomecze i poprzerabiam

    Do rtf i doc najlepszy będzie chyba uBook (to u to tak naprawdę znaczek
    "mikro"). Ma wielu zwolenników, można w znacznym zakresie konfigurować
    wygląd interfejsu, czcionki itp. Ja jednak jakoś nie mogłem się do niego
    przekonać.
    Osobiście mój numer jeden to wspomniany już MobiPocket. Używa własnego
    formatu, który jednak powoli staje się standardem (np. gutenberg.org od
    jakiegoś czasu pozwala na zasysanie dostępnych tam dzieł we właśnie tym
    formacie). Na pececie odpalasz sobie program Mobipocket Creator i za
    jego pomocą przygotowujesz odpowiedni plik ze źródła w html, doc, rtf,
    txt, pdf (tekstowy rzecz jasna) itp.

  • 6. Data: 2009-12-31 17:27:04
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 31/12/2009, 17:22:48 Atlantis wrote:

> [...]
    > Creator i za jego pomocą przygotowujesz odpowiedni plik ze źródła w
    > html, doc, rtf, txt, pdf (tekstowy rzecz jasna) itp.

    no wlasnie ubook tez mnie jakos nie porwal:(
    ale jezeli nie ma problemu z konwersja "ksiazeczek" dla tego mobipocket
    to chyba sie nim zainteresuje blizej

  • 7. Data: 2009-12-31 17:39:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 10:49:49 +0000 (UTC), Viking napisał(a):

    > uzywacie? jakie mozecie polecic bo ja poki co nic interesujacego nie
    > znalazlem :(

    Alreader2 - najlepszy i darmowy.
    Trochę ciężki w konfiguracji i ciężko znaleźć wersję z angielskim językiem,
    ale da się

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-01 10:12:49
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl> wrote in news:hhil05$fmb$1
    @inews.gazeta.pl:
    > najczesciej spotykane sa chyba pdf, rtf i doc... chyba ze cos innego
    > jeszcze?
    LIT, PDB, DNL...

  • 9. Data: 2010-01-01 12:07:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Viking pisze:
    > uzywacie? jakie mozecie polecic bo ja poki co nic interesujacego nie
    > znalazlem :(

    Alreader2. łatwo znajdziesz darmowy po rosyjsku, ale jest też dostępny
    angielskojezyczny. Czyta wiele formatów, wyświetla literki w
    iso8..(norma) i CP 12..(norma w windows). Niczego na kompienie trzeba
    wstępnie konwerować.
    Jeśli czytasz, i nagle przerwiesz (telefon, konec czasu..) to zawsze
    startuje od przerwanego miejsca.
    Jak już zaczniesz, to polecam: podświetlenie na minimum, czarny ekran
    białe literki, i auto-przewijanie.
    ToMasz

  • 10. Data: 2010-01-01 21:38:50
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 01/01/2010, 12:07:50 ToMasz wrote:

> [...]
    > startuje od przerwanego miejsca.
    > Jak już zaczniesz, to polecam: podświetlenie na minimum, czarny
    > ekran białe literki, i auto-przewijanie.

    wyglada fajnie, ale tego angielskiego nie umie znalezc:(