eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodye46 - pompa wspomagania › Re: e46 - pompa wspomagania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti
    .pl!not-for-mail
    From: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e46 - pompa wspomagania
    Date: Sun, 15 Apr 2012 20:17:24 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 27
    Message-ID: <jmf3bm$2bn3$1@alfa.ceti.pl>
    References: <jmevhv$28u6$1@alfa.ceti.pl> <jmf2qe$m8n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-62-121-150-19.ceti.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1334513846 77539 62.121.150.19 (15 Apr 2012 18:17:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Apr 2012 18:17:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    In-Reply-To: <jmf2qe$m8n$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444418
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-15 20:08, dominik pisze:

    > To najpierw zajrzyj do tego zbiorniczka czy w ogóle masz olej
    > przekładniowy czy nie. Tak - zbiorniczek jest dwuczęściowy, wyciągasz
    > korek i potem zdejmujesz takie sitko, tak patrzysz czy masz w ogóle olej
    > czy nie, sitko służy do filtrowania syfu wszelakiego. Jeśli jest pusto to
    > dolej, zobacz czy działa wspomaganie, a potem zorientuj się czy nie masz
    > wycieku z maglownicy, bo jak tak to nie pompę musisz regenerować. Czasem
    > wyciek zależy od pozycji kół w jakiej zostawiasz auto, płyn Ci wtedy z
    > zbiorniczka oczywiście zniknie. Patrzenie na skalę na zbiorniczku w
    > przypadku tego płynu daje żadną informację, trzeba po prostu wyjąć to
    > sitko tak jak pisałem wyżej.

    Rozumiem, sitka hmm nie widzialem gdy odkrecalem korek - moze ktos je
    wyrzucil :)
    Wycieku zadnego nie ma, olej jest.
    Stawiam w ciemno na pompe bo dawala "dzwiekowe" znaki, ze cos z nia jest
    nie tak (takie ciche terkotanie nawet bez ruszania kierownica na
    postoju). Ponadto przy skrajnych polozeniach kierownicy zaczynala
    pracowac glosno. Do tego doszlo to ostatnie odpalanie silnika,
    "zaterkotanie" pompy i koniec wspomagania. Wydaje mi sie, ze po prostu
    urwal sie/pekl trzpien ew. zmielio lopatki. Na szczescie kolo sie obraca
    wiec dojade do mechanika bez zrywania paska :)

    --
    jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: