-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti
.pl!not-for-mail
From: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: e46 - pompa wspomagania
Date: Sun, 15 Apr 2012 20:17:24 +0200
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 27
Message-ID: <jmf3bm$2bn3$1@alfa.ceti.pl>
References: <jmevhv$28u6$1@alfa.ceti.pl> <jmf2qe$m8n$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-62-121-150-19.ceti.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1334513846 77539 62.121.150.19 (15 Apr 2012 18:17:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Apr 2012 18:17:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jmf2qe$m8n$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444418
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-15 20:08, dominik pisze:
> To najpierw zajrzyj do tego zbiorniczka czy w ogóle masz olej
> przekładniowy czy nie. Tak - zbiorniczek jest dwuczęściowy, wyciągasz
> korek i potem zdejmujesz takie sitko, tak patrzysz czy masz w ogóle olej
> czy nie, sitko służy do filtrowania syfu wszelakiego. Jeśli jest pusto to
> dolej, zobacz czy działa wspomaganie, a potem zorientuj się czy nie masz
> wycieku z maglownicy, bo jak tak to nie pompę musisz regenerować. Czasem
> wyciek zależy od pozycji kół w jakiej zostawiasz auto, płyn Ci wtedy z
> zbiorniczka oczywiście zniknie. Patrzenie na skalę na zbiorniczku w
> przypadku tego płynu daje żadną informację, trzeba po prostu wyjąć to
> sitko tak jak pisałem wyżej.
Rozumiem, sitka hmm nie widzialem gdy odkrecalem korek - moze ktos je
wyrzucil :)
Wycieku zadnego nie ma, olej jest.
Stawiam w ciemno na pompe bo dawala "dzwiekowe" znaki, ze cos z nia jest
nie tak (takie ciche terkotanie nawet bez ruszania kierownica na
postoju). Ponadto przy skrajnych polozeniach kierownicy zaczynala
pracowac glosno. Do tego doszlo to ostatnie odpalanie silnika,
"zaterkotanie" pompy i koniec wspomagania. Wydaje mi sie, ze po prostu
urwal sie/pekl trzpien ew. zmielio lopatki. Na szczescie kolo sie obraca
wiec dojade do mechanika bez zrywania paska :)
--
jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.12 22:54 Kuba \(aka cita\)
- 16.04.12 00:53 dominik
- 16.04.12 09:34 Jarek Pudelko
- 16.04.12 10:37 BaX
- 16.04.12 13:19 Piotrek
- 16.04.12 20:19 radxcell
- 16.04.12 21:46 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.04.12 23:14 Piotrek
- 17.04.12 20:59 radxcell
- 17.04.12 22:15 Piotrek
- 17.04.12 22:33 radxcell
- 19.04.12 14:20 Piotrek
- 20.04.12 11:09 Jarek Pudelko
- 20.04.12 22:24 radxcell
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=