    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e46 - pompa wspomagania
    Date: Sun, 15 Apr 2012 20:08:11 +0200

    On 2012-04-15 19:12, Jarek Pudelko wrote:
    > Druga sprawa, jako ze obecna pompa ma przebieg 78kkm to dziwi mnie troche
    > fakt, ze padla. Slyszalem plotke, ze w zbiorniczku z plynem jest jakis
    > filtr i ten zbiorniczek powinno sie rowniez wymienia - nie wiem czy to
    > bylo robione czy nie. Olej w przekladni byl wymieniany 2 lata temu gdy
    > kupilem auto.

    To najpierw zajrzyj do tego zbiorniczka czy w ogóle masz olej
    przekładniowy czy nie. Tak - zbiorniczek jest dwuczęściowy, wyciągasz
    korek i potem zdejmujesz takie sitko, tak patrzysz czy masz w ogóle olej
    czy nie, sitko służy do filtrowania syfu wszelakiego. Jeśli jest pusto to
    dolej, zobacz czy działa wspomaganie, a potem zorientuj się czy nie masz
    wycieku z maglownicy, bo jak tak to nie pompę musisz regenerować. Czasem
    wyciek zależy od pozycji kół w jakiej zostawiasz auto, płyn Ci wtedy z
    zbiorniczka oczywiście zniknie. Patrzenie na skalę na zbiorniczku w
    przypadku tego płynu daje żadną informację, trzeba po prostu wyjąć to
    sitko tak jak pisałem wyżej.

    Co do wymiany samego zbiorniczka to raczej głupoty słyszałeś. Tak jak by
    Ci kazali wymieniać zbiorniczek spryskiwaczy przy każdej dolewce. Po to
    sitka itd, żeby to było wielorazowe. Jak masz jakiś straszny syf w
    układzie to nie zbiorniczek będzie przyczyną i tak.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_