    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Date: Thu, 08 Jul 2010 14:07:50 +0200

    On 08.07.2010 13:36, Gabriel 'wilk' wrote:
    > http://www.tvn24.pl/0,1664114,0,1,tir-zabil-dziecko-
    i-ojca,wiadomosc.html
> [...]
    >
    > Wszystko fajnie ale skoro kierowca TIRa zjechal na pas w przeciwnym
    > kierunku to czemu meganka stoi na niewlasciwym dla siebie pasie(stoi na
    > lewym i to za podwojna linia ciagla) a TIR na wlasciwym czyli swoim
    > pasie - tak to wynika ze zdjecia? Jedyne co mi przychodzi do glowy to
    > albo blad pismaka w art. i to kierowca megi spowodowal dzwon albo chcial
    > ominac/objechac TIRa i zmienil pas tylko jakim cudem TIR jest na swoim
    > pasie i to caly zestaw? Moze ktos majakis pomysl zakladajac, ze zdjecie
    > jest poprawnie zamieszczone a nie odwrotnie(odbicie)?

    Szok, sam mam małe dzieci, a niebawem wybieram się na wakacje, z roku na
    rok coraz bardziej boje się jeździć samochodem, szczególnie z całą
    rodziną. Co z tego że jadę ostrożnie i przepisowo, jak ktoś może we mnie
    trafić...
    Chyba najgorsza wizja, jak część rodziny zginie. Próbuje sobie
    uzmysłowić co może czuć matka jak się już dowie co się stało...

    Co do wypadku i układu pojazdów, może ta meganka się odbiła i wypadła na
    drugi pas, TIR może być już sprzątnięty na bok.