    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dziwny problem zasilaczowo sprawnościowy
    Date: Sun, 10 Jan 2016 13:54:35 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello ToMasz,

    Sunday, January 10, 2016, 1:19:34 PM, you wrote:

    [...]

    > a czy jest jakaś łatwa metoda pomiaru dokładnie takiej mocy, zużycia
    > prądu, za które płacimy? Czy pozostaje mi przeróbka starego licznika
    > energii (mam taki z tarczką)

    Jedyną metodą, żeby wiedzieć. ile ZAPŁACISZ za użytą energię, jest
    użycie identycznego licznika energii, jaki stosuje zakład
    energetyczny.

    Nawet gdybyś znalazł metodę rzeczywistego pomiaru mocy czynnej dla
    zniekształconego prądu pobieranego, to niekoniecznie w ten sam sposób
    może chwilową moc (a całkując to - energię) liczyć licznik energii :(

    --
    Best regards,
    RoMan