  • 21. Data: 2015-04-21 19:20:49
    Temat: Re: dziwny problem z routerem/modemem (pecet/gsm)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Tego właśnie nie jestem na 100% pewien. Czy każdy operator tak robił?

    Tak. Od samego początku GSM. Wiem, bo wiele lat temu próbowałem się
    "pobawić" i nigdy nie było mozliwosci :)
    ---
    Nie wiedzieć czemu w biznesie zawsze była

  • 22. Data: 2015-04-21 21:10:31
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-21 o 16:26, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > To ciut kiepsko próbowałeś. Mam kilka lokacji z routerami HSDPA/LTE od
    > Orange z wykupionym stałym IP gdzie stoją rejestratory do kamer
    > monitoringu. Mają pootwierane 2 wysokie porty coby w razie potrzeby się
    > do rejestratorów dostać. I działa bez kombinowania. Nie wiem - może to
    > kwestia zakupu usługi na firmę a nie prywatnie i dodatkowej zapłaty za
    > stałe publiczne IP - w każdym razie działa.

    Ależ ja nie piszę o stałym IP, raczej o prepaidzie :> Linka podałem już
    w tym wątku ale widać, trzeba kopiować zawartość całej strony do treści
    postu, bo wielu osobom nie chce się klikać :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 23. Data: 2015-04-21 22:38:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:20:49 +0200, re napisał(a):

    (ciach...)

    Tej - ale cytować, to byś się mógł naumieć. ;D

    [ Hańba Ci, albowiem ledwo się gibiesz! (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 24. Data: 2015-04-22 01:08:40
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-21 o 19:20, re pisze:

> [...]
    > "pobawić" i nigdy nie było mozliwosci :)
    > ---
    > Nie wiedzieć czemu w biznesie zawsze była

    Tutaj nie piszemy o biznesie :) Chodzi o prepaidy i zwykły abonament.

    --
    LordBluzg(R)

  • 25. Data: 2015-04-22 02:09:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Nie wiedzieć czemu w biznesie zawsze była

    Tutaj nie piszemy o biznesie :) Chodzi o prepaidy i zwykły abonament.
    To prepaid i zwykłe abonamenty nie różnicują tylko to, że biznes. Tak czy
    siak, jeśli da się bez biznesu uzyskać dostęp do swojego urządzenia to jest
    ze wszech miar słuszne.