  • Data: 2012-04-15 17:04:41
    Temat: Re: dziwny problem z modemem Aero2
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbu.googlegroups.com...
    > Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
    > chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
    > wyczytałem, że:

    http://jdtech.pl/2012/03/aero2-1000-dni-do-konca-dar
    mowego-internetu.html

    "Gwoli ścisłości oczywiście trzeba tutaj przypomnieć, że mowa tutaj o darmowym
    internecie dostępnym w ramach sieci dostępowej Aero2 w technologii UMTS na
    częstotliwości 900 MHz. Prędzej czy później zostanie także uruchomiona
    równolegle taka sama usługa w ramach sieci LTE 2,6 GHz, w ramach której
    bezpłatny internet będzie świadczony przez kolejne 3 lata od momentu, gdy zasięg
    tej ciągle w zasadzie nieistniejącej sieci, obejmie 50% ludności Polski. Stać
    się to musi nie później, niż do końca 2014 roku. Oznacza to, że w optymalnej
    sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca
    2017 roku."