  • Data: 2017-03-08 22:31:21
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-08 o 21:55, sundayman pisze:

    > Ni chuja :)
    > Ten silnik napędza cosik, co jak za długo pracuje (dużo za długo) , może
    > w dość odległej konsekwencji spowodować wypadeczek. Nie musi. Może -
    > jeżeli się zbiegnie parę wyjątkowo pechowych czynników. To nawet od
    > pogody może zależeć...
    >
    > Oczywiście, w ślad za pracą silnika zmieniają się w układzie różne tam
    > parametry - ale one same w sobie nic nie znaczą. Czyli nie ma
    > przełożenia - jakiś parametr = problem.
    >
    > Ponieważ problemem może być zbyt długa POPRAWNA praca całego systemu.
    > Nie zaś jakieś przekroczenie jakiegoś parametru.

> [...]

    OK, jasne. No, może nie do końca, ale OK.
    No to nie zostaje niż innego jak parę zewnętrznych watchdogów odpalanych
    z różnych miejsc w programie. Plus na wszelki wypadek jeden na samym
    przekaźniku, ale to jako dodatkowy - ostateczny, chociaż też nie
    całkiem, bo wystarczy że na chwilę będzie przerwa no i załączenie z
    powrotem.

    Pozdrawiam

    DD