    From: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: dziwne zachowanie formularza
    Date: Sun, 27 Feb 2011 16:10:33 +0100

    luty roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 27. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Jaro:

    > Jeśli w formularzu jest np. zdjęcie czyli formularz wysyła się kilka/
    > naście/dziesiąt sekund to zablokowanie na np. 10 s. nic nie da bo
    > nerwus zdąży weń kliknąć jeszcze kilka razy :)

    A nie ma możliwości poinformowania użytkownika że jego formularz jest
    wysyłany?
    Na tej samej zasadzie w galeriach pisanych w JS póki się zdjęcie ładuje
    wyświetla się jakić symbol informujący o tym, że zdjęcie jest pobierane.

    Poza tym chyba możesz dodawać jakiś identyfikator sesji żeby serwer
    wiedział, że otrzymany formularz właśnie jest przetwarzany i żeby go
    olać.

    Jeśli np. użytkownik wysyła plik, to powinien być tam jakiś prosty
    panel administracyjny do usuwania wysłanych plików. Żeby taki nerwus
    jak przypadkiem wyśle obrazek dwa razy mógł ten nadmiarowy usunąć.

    Przyznam szczerze, że dla mnie cały ten problem jest dość abstrakcyjny.
    Formularze wysyłania plików mogą się długo wysyłać i tak jest w całym
    Internecie. Jeżeli serwer potrzebuje dużo czasu na przetworzenie
    jakichś danych od użytkownika, to warto w samym formularzu napisać, że
    należy cierpliwie czekać kilkanaście sekund.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski