  • Data: 2010-04-13 13:22:07
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    warsiawiak pisze:
    > no nie spodziewałem się tak burzliwej dyskusji :)

    Eee... Ja tam sie spodziewalem ;)

    > po pierwsze: dziękuję tym którzy zrozumieli mój problem.

    Zrozumieli problem ogolnie - nie zawlaszczaj go sobie ;)

> [...]
    > wyglądające jak rondo ale tak oznaczone. Skrzyżowanie Maczka/Powązkowska/Trasa
    > Toruńska.
    > Teraz jeszcze w kwestii dokładnego wyjaśnienia całej sytuacji - [...]
    > Podsumowując: nie jechaliśmy na rondzie, nie przepychaliśmy się. Jedyna moja
    > wina to, że byłem na rondzie jak debilowi zapaliło się zielone i nie mógł
    > poczekać aż wszyscy ruszą - musiał być pierwszy, teraz, zaraz. Nie zajechałem
    > mu drogi, nie spychałem, nie potrąciłem, zwyczajnie stałem na drodze, podobnie
    > jak kilka innych samochodów, a jedynie ośmieliłem mu się zwrócić uwagę ...

    Ja tam nie znam tego ronda ale zauwazylem, ze im wieksze miasto, tym
    bardziej ludzie ignoruja zakaz wjazdu na skrzyzowanie (a rondo jest
    skrzyzowaniem) jezeli nie beda mogli natychmiast z niego zjechac. I
    cholernie mnie to zjawisko irytuje. Nie az tak, zeby cokolwiek,
    komukolwiek urywac ale podejrzewam, ze i tego moturzyste zjawisko to
    irytuje mocno.
    Wiec wine znajduje w was obu - przyczyna pierwotna calego zdarzenia bylo
    nieprzestrzeganie pewnej prostej zasady. I wiem, zdaje sobie sprawe, ze
    nie ty jeden jej nie przestrzegales.
    Ludz ludziowi wilkiem ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)