  • 11. Data: 2007-11-02 09:16:39
    Temat: Re: dzierżawki TP
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Adam Wołk-Jankowski pisze:

    > Mylisz sie. Dla operatorow (czyli tych, ktorzy maja zaswiadczenie z UKE)
    > jest taka osoba i nawet jest dostepna pod konkretnym numerem telefonu.
    to to ja wiem teraz,
    ale pierwszy raz, gdy dostajesz osobe która prowadzi Twoje sprawy
    kanalizacyjne to innej metody nie ma (tzn. nie znalazłem) niz przez
    droge formalną..

    następne próby są juz dużo wygodniejsze, ale pierwsza sciezka to koszmar
    czasowy (Za pierwszym razem)

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2007-11-04 07:00:44
    Temat: Re: dzier?awki TP
    Od: d...@w...sobie.to

    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > na to wygl?da ;-)

    Poprawcie mnie jesli nie umiem czytac - chodzi o lacza DO 4300Hz?
    te sa po 7zl?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    23. Collect hundreds of pens and pile them on one side of the room.

  • 13. Data: 2007-11-04 09:36:12
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):

    > Poprawcie mnie jesli nie umiem czytac - chodzi o lacza DO 4300Hz?
    > te sa po 7zl?

    Jak to "do" ? Chodzi o analogowe, sama miedź więc określenie max
    częstotliwości jest niemożliwe.

  • 14. Data: 2007-11-05 09:05:12
    Od: d...@w...sobie.to

    Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:

    > Jak to "do" ? Chodzi o analogowe, sama miedź więc określenie max
    > częstotliwości jest niemożliwe.

    No, ale tam dalej, to one nie sa "zwykle", czy "same", tylko "analogowe"?
    I tam jest 4300.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    2. Get some hair. Disperse it around your roommate's head while he/she