  • 1. Data: 2009-09-02 14:21:27
    Temat: dziekowanie na drodze
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Sie ma. Wlasnie wrocilem z Polandii do Ladkowa i rozmawiajac z kumplem
    dowiedzialem sie, ze motocyklisci w Polsce dziekuja prawa reka -
    prawda to?

    Upieralem sie, ze to teoretycznie bez sensu, ale moj rozmowca
    twierdzil, ze opiera sie na autopsji.

    Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,
    noga?

    Z ciekawosci,
    Marcepan

  • 2. Data: 2009-09-02 14:31:51
    Temat: Re: dziekowanie na drodze
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > twierdzil, ze opiera sie na autopsji.
    >
    > Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,

    ja mógłbym pokazać dupę w podziękowaniu, ale to strasznie długo by
    trwało zanim zdejmę dres i wtedy podziękowałbym nie tej osobie.

    nie masz nic lepszego do roboty? podziękuj prawą ręką typowi na lewym
    pasie. pewnie będzie mu miło... jak uda mi się zauważyć.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 3. Data: 2009-09-02 15:18:34
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    f...@g...com wrote:
    > Sie ma. Wlasnie wrocilem z Polandii do Ladkowa i rozmawiajac z kumplem
    > dowiedzialem sie, ze motocyklisci w Polsce dziekuja prawa reka -
    > prawda to?

    Kiedy w lewej trzymam komórkę i gadam, to wtedy macham prawą :D
    Ja się spotkałem z machaniem lewą, ew. kiwaniem głową. Ale w Lądku chyba
    mają ruch odwrotnie, więc może kolega miał na myśli to "drugie prawo"?

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 4. Data: 2009-09-02 15:20:50
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > nie masz nic lepszego do roboty? podziękuj prawą ręką typowi na lewym
    > pasie. pewnie będzie mu miło... jak uda mi się zauważyć.

    Mam, ale jest to inne cos do roboty jest nudne, wiec wole pisac tu.

    Aha i a propos - ja jezdze po lewej, Wy i on jezdzicie po prawej, wiec
    na pewno jego prawa to jego prawo. Glownie chodzi mi o to, ze zdjecie
    prawej z gazu to slaby pomysl. No ale sie upieral, wiec obiecalem
    sobie, ze zbadam temat.

    Myslalem o tym, ze chodzi o fakt, ze koles nie bedzie widzial, ale nie
    moge sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej podnoszac LEWA reke do gory
    kierowca nie zobaczy tego gestu.

    W ladku jak najbardziej macha sie lewa, badz tez kiwa glowa - jak
    Piotr Kompa napisal. Dlatego zglupialem, wychodzi ze ziomek zadaje sie
    nie z tymi motocyklarzami co trzeba.

  • 5. Data: 2009-09-02 15:36:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:

    > Mam, ale jest to inne cos do roboty jest nudne, wiec wole pisac tu.
    >
    > Aha i a propos - ja jezdze po lewej, Wy i on jezdzicie po prawej, wiec
    > na pewno jego prawa to jego prawo.

    jadąc środkowym pasem trzypasmowej drogi, niewielkie ma to znaczenie,
    nieprawdaż?

    > Glownie chodzi mi o to, ze zdjecie
    > prawej z gazu to slaby pomysl. No ale sie upieral, wiec obiecalem
    > sobie, ze zbadam temat.

    a co za różnica? jadąc kanionem i widząc, ze mi typ z prawej celowo
    miejsce robi, nie podziękuję mu lewą, bo bym ją musiał wystawić zbyt
    wysoko w pozdrowieniu hail hitler, a to jest zabronione. jeszcze mi ktoś
    zdjęcie zrobi i we Fakcie pokaże. odrywając jedynie dłoń od manetki i
    przesuwając wolno acz spokojnie w kierunku od motocykla, typ zauważy.

    > Myslalem o tym, ze chodzi o fakt, ze koles nie bedzie widzial, ale nie
    > moge sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej podnoszac LEWA reke do gory
    > kierowca nie zobaczy tego gestu.

    tylko po co? szczególnie w kanionie. po co? jeszcze Ci urwiom.

    > W ladku jak najbardziej macha sie lewa, badz tez kiwa glowa - jak
    > Piotr Kompa napisal. Dlatego zglupialem, wychodzi ze ziomek zadaje sie
    > nie z tymi motocyklarzami co trzeba.

    bosz... a nie montują se czasem takich łapek do klaskania na kaskach?
    wiesz, pociaga sie za sznureczek a te klaszczą.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-09-02 15:39:39
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    co to kanion?

  • 7. Data: 2009-09-02 15:42:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:
    > co to kanion?

    hyhyhy, pas dla motocyklistów w korku ;)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 8. Data: 2009-09-02 16:04:51
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 2, 4:42 pm, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > hyhyhy, pas dla motocyklistów w korku ;)
    >
    > --
    > gildor
    > wdowiec... motocyklowo

    A. No to w tej sytuacji kiwam glowa.

    Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
    UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

  • 9. Data: 2009-09-02 16:19:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:

    > A. No to w tej sytuacji kiwam glowa.

    hehe, odjeżdżając od typa w kierunku jego ruchu, np na R1 ;) bankowo
    zauważy ;)

    > Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
    > UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

    a ja Ci tłumaczę, że jest to ta, którą lepiej zobaczy "darczyńca", a mi
    będzie wygodniej. ergo, zależy od sytuacji.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 10. Data: 2009-09-02 18:26:29
    Od: Morris <m...@o...pl>

    > a ja Ci tłumaczę, że jest to ta, którą lepiej zobaczy "darczyńca", a mi
    > będzie wygodniej. ergo, zależy od sytuacji.

    Aha luz.

    Czyli zdaza Ci sie zdjac zupelnie reke z manetki gazu.

    O to mi chodzilo