  • 11. Data: 2010-09-29 06:30:42
    Temat: Re: dziecko na moto
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4ca20058$0$22797$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Witam,
    >
    > Słyszałem, że istnieją specjalne pasy do przypięcia do siebie malucha (8
    > latek), żeby nie zlecial niespodziewanie z tylnej kanapy. Chciałbym to
    > obejrzeć a być może kupić, jeśli będzie to wyglądało sensownie, ale nie
    > mogę namierzyć... Ktoś coś na ten temat wie i może pomóc (i namiary i
    > opinie z użytkowania mile widziane)?

    Woziłem już kilka razy moją 8-letnią córkę.

    Jedynym zabezpieczeniem był kufer z tyłu. Jednak gdy masz obawy - zamiast
    fotelika możesz kupić uchwyty dla pasażera w postaci pasa na kurtkę
    kierowcy. Widziałem gdzieś taki pomysłowy pas za małe pieniądze. Dziecko
    będzie mogło się trzymać taty i wszyscy będą spokojni.

  • 12. Data: 2010-09-30 07:22:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie wiem jak 8 latek ale wlasnie mi wyjasniles fenomen jaki widzialem na
    skrzyzowaniu - dziecko 4 gora 5 lat albo i to nie jechalo ZA prowadzacym
    motocykl. fotelika nie widzialem zadnego i zastanwialem sie jak ono siedzi
    ze nie spadnie. uprzaz by pasowala:) nie bardzo moglem sie przyjzec:) rozbil
    bym drugie autko:)

  • 13. Data: 2010-09-30 08:29:45
    Od: mk <d...@t...pl>

    Marcin N pisze:
    uchwyty dla pasażera w postaci pasa na
    > kurtkę kierowcy. Widziałem gdzieś taki pomysłowy pas za małe pieniądze.
    Mógłbyś mnie na to naprowadzić, ew. opisać jak to wygląda. Podwożę
    4,5latę "na baku" do przedszkola i jest OK, ale czasem zgarniam ze
    szkoły do domu 6.5latka. Trzyma się wtedy paska od kurtki, jednak w
    czasie spokojnego ruszania i zmiany biegów lekko się przesuwa do tyłu,
    myślę, że taka asekuracja by się przydała.
    Pdr. M

  • 14. Data: 2010-09-30 08:50:15
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Marcin N pisze:
    > uchwyty dla pasażera w postaci pasa na
    > Mógłbyś mnie na to naprowadzić, ew. opisać jak to wygląda. Podwożę

    W papierowym katalogu polo ma to nr 32028101, kosztuje E16,95
    pzdr,
    marcin

  • 15. Data: 2010-09-30 09:21:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Sep 2010 10:50:15 +0200 osobnik zwany marcin
    wystukał:

    w onlinowym jest tu:
    https://www.polo-motorrad.de/pl/beifahrerhaltegurt-g
    ross-schwarz.html

    PS: sprzedają w Polsce :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-09-30 14:19:49
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > Dnia pięknego Thu, 30 Sep 2010 10:50:15 +0200 osobnik zwany marcin
> [...]

    Tak, to było coś podobnego. Tyle, że pasażer trzymał się z tyłu kierowcy,
    ale ten uchwyt z linka też można sobie zamocować na plecach.

  • 17. Data: 2010-09-30 21:21:25
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-28 16:48, marcin pisze:

    > S?ysza?em, ?e istniej? specjalne pasy do przypi?cia do siebie malucha (8
    > latek), ?eby nie zlecial niespodziewanie z tylnej kanapy. Chcia?bym to
    > obejrze? a by? mo?e kupi?, je?li b?dzie to wygl?da?o sensownie, ale nie mog?

    Jakis czas temu w Boosterze w Katowicach widzialem kurtke tekstylna dla
    dzieckaa, ktora wyrozniala sie m.in. tym, ze miala bardzo dlugi pasek
    sluzacy do przypiecia brzdaca do kierowcy. Generalnie ma to sens,
    chociaz rzeczywiscie przy upadku (wypadku) mogloby byc roznie.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 18. Data: 2010-10-01 06:27:51
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sluzacy do przypiecia brzdaca do kierowcy. Generalnie ma to sens, chociaz
    > rzeczywiscie przy upadku (wypadku) mogloby byc roznie.

    Wiązanie dziecka do siebie to jakiś horror. Przy zwyczajnej parkingówce
    nieprzywiązanemu dziecku nic się nie stanie. Przywiązane może zginąć
    przygniecione przez kierowcę. Co to w ogóle za pomysły?! 7 latek jest na
    tyle duży i bystry, że spokojnie utrzyma się samodzielnie (pod warunkiem, że
    ma jakieś oparcie pod plecy).

  • 19. Data: 2010-10-04 10:24:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    mk napisał(a):
    > Podwożę
    > 4,5latę "na baku" do przedszkola i jest OK, ale czasem zgarniam ze
    > szkoły do domu 6.5latka.

    Ja pierdziu. Zawozisz dzieciaka i odbierasz go po 2 latach, czy po
    prostu ten maly Ci sie znudzil i se innego zabierasz spowrotem?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2010-10-05 08:27:21
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 01.10.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > tyle duży i bystry, że spokojnie utrzyma się samodzielnie (pod warunkiem, że

    Wszystko pięknie cudownie, ale co jeśli dzieciak zaśnie? A dzieci tak mają
    że jak je pobuja to śpią.

    --
    Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na
    inną markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW.