  • Data: 2012-04-18 12:17:27
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-18 12:09, RadoslawF wrote:

    > Tygodni.

    W wielu przypadkach serwis producenta realizuje wymiany w takim okresie.
    Z tego co ostatnio zaobserwowałem tak działa seagate (także w kontekscie
    HDD Samsunga) oraz WD (choć niewiele tu miałem okazje wymieniać).

    Serwisy są różne, taki Telmark który obsługuje inne urządzenia Samsunga
    nie tylko, że potrafi długo trzymać towar, to także może go zniszczyć
    (np. porysować). Biorę za te słowa odpowiedzialność, bo jestem ofiarą
    tego serwisu (a gdy się poszuka w necie, to takiej niechlujnosci jak
    rysowanie obudów znajdzie się wiecej).

    pozdrawiam