  • Data: 2009-01-26 10:23:14
    Temat: Re: dysk do kieszeni ?
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    > nie koniecznie najszybszy i największy na rynku - oczywiście też nie
    > najdroższy, taki z normalnej półki cenowej
    W tej sytuacji to chyba jakiś pendrive, a jeśli do zastosowań biurowych
    to pojemność nie powinna mieć aż takiego znaczenia. Na taki 8/16GB
    zmieścisz całkiem sporo dokumentów i zdjęć, a mało jaki (jeśli w ogóle)
    dysk twardy nie będzie tak odporny na czynniki zewnętrzne i mało
    delikatne obchodzenie się z nim w porównaniu do pendrive. No i nie
    musisz zostawiać na mrozie w samochodzie, tylko w kieszeni (z HDD w
    kieszenie może nie być zbyt wygodnie). Wiem, że to nie jest odpowiedź na
    Twoje pytanie, ale chyba alternatywa warta rozważenia.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć ze Świata Dysku