  • Data: 2010-01-27 15:51:53
    Temat: Re: dylemat sprzedającego auto na raty
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...kupiec nie miał pełnej kwoty zgodziłem się aby 1tys.
    > doniósł do końca lutego. Cena wg mnie była zbyt wygórowana
    > bo 6tys.
    > Wczoraj przychodzi z jakimś mechanikiem i stwierdzają że
    > to moje auto wymaga wielu napraw o wartości ok. 1tys.

    Odbiegając już od całej dyskusji o stanie technicznym: sam
    napisałeś że Twoim zdaniem cena była zbyt wygórowana :-).
    Sądzę że gość zorientował się po jakimś czasie że trochę
    przepłacił. A że dałeś się podejść z ratami to on teraz
    próbuje "utargować" ten 1000 w jedyny mozliwy sposób, czyli
    ściemnia Ci o jakichś rzekomych usterkach. Na Twoim miejscu
    gdyby nie zapłacił reszty to bym go trochę ponękał pismami,
    a jak to nie odniesie skutku to po prostu zlał. Sprawa
    niewarta straty czasu i nerwów, swoje i tak chyba wziąłeś
    ;-). Co z tego że oddacie auto do ASO? A jak okaże się że
    ten termostat faktycznie szwankuje? Dostaniesz ekspertyzę że
    termostat, tuleje wahaczy, coś tam jeszcze. Na pewno coś
    znajdą w 16-letnim aucie :-). I jeszcze zapłacisz za papier,
    bo kupiec uzna że sprzedałeś mu auto z usterkami. Pytanie
    tylko czy te defekty zostały przez Ciebie świadomie
    zatajone? W tym leży cały problem...
    Po prostu następnym razem nie będziesz sprzedawał na raty
    ;-). Niby 1000 piechotą nie chodzi, ale ciesz się że nie
    sprzedałeś mu na dwie raty po 3000 ;-)))