  • 1. Data: 2011-09-28 15:27:56
    Temat: dwie myszki
    Od: "kenobi" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy ktos wie czy do pc/win da sie podlaczyc dwie myszki (np na usb)
    tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
    od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie
    osoby na jednym ekranie)

  • 2. Data: 2011-09-28 15:51:52
    Temat: Re: dwie myszki
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 28-09-2011 o 17:27:56 kenobi <f...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]
    > tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
    > od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie

    wydaje się, ze tak:
    https://www.dreamspark.com/Products/Product.aspx?Pro
    ductId=32

    --
    Jordan Szubert

  • 3. Data: 2011-09-28 16:10:55
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Jordan Szubert <u...@j...us.to> napisał(a):

    > Dnia 28-09-2011 o 17:27:56 kenobi <f...@g...skasuj-to.pl> napisa=B3(a)=
    > :

    > wydaje si=EA, ze tak: =
    >
    > https://www.dreamspark.com/Products/Product.aspx?Pro
    ductId=3D32

    hmm, a w czystym winapi? - tak by po prostu wetknac druga mysz
    i by ani uzytkownik nie musial nic doinstalowywac ani ja jako
    programista tez nie dorzucau jakichs libów?

    pzdr

  • 4. Data: 2011-09-28 18:35:20
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > hmm, a w czystym winapi? - tak by po prostu wetknac druga mysz
    > i by ani uzytkownik nie musial nic doinstalowywac ani ja jako
    > programista tez nie dorzucau jakichs libów?

    A w czym problem??? Bo to jest biblioteczka z M$ więc chyba za darmo?
    Pewnie można zlinkować statycznie. A jak nie to co za problem do tych
    twoich plików zip włączyć jakiś dodatkowy dll?

  • 5. Data: 2011-09-28 21:39:16
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > A w czym problem??? Bo to jest biblioteczka z M$ więc chyba za darmo?
    > Pewnie można zlinkować statycznie. A jak nie to co za problem do tych
    > twoich plików zip włączyć jakiś dodatkowy dll?

    nie mowie ze jest jakis specjalny problem, ale jakby ktos
    wiedzial czy da sie podlaczyc mysz i oprogramowac w czystym winapi
    to przydalabymi sie taka odpowiedz (a jak nie to co w minimalnej
    wersji trzeba zapewnic), Nie takie wazne, doczytam zapewne tylko
    pozniej. Male exeki i brak czegokolwiek pozatym w pakiecie jest
    fajny - i tak najbardziej sie boje ze moj kompilator wstawia mi
    jakis opozniajacy kod do exe - pisze w czystym c, ale musze kompilowac
    w trybie c++ bo jak nie to musialbym int i deklarowac przed patla for
    itp - i nie wiem czy nie wstawia mi przy tym jakiegos debilnego kodu do
    obslugi wyjatkow (mimo ze uchowaj mnie boze bym dotykal czegokolwiek z c++)
    np jak podejrzec hexedytorem binarke to jest tam duzo glupich stringow np

    ___CPPdebugHook (ctorMask & 0x0100) != 0 || (ctorMask & 0x0020) == 0 xx.cpp
    (ctorMask & 0x0080) == 0 xx.cpp what? !"what?" xx.cpp what? !"what?" xx.cpp
    (dtorMask & 0x0080) == 0 xx.cpp what? !"what?" xx.cpp (mfnMask & 0x0080) == 0
    xx.cpp what? !"what?" xx.cpp cctrAddr xx.cpp dtorAddr xx.cpp argType xx.cpp
    __CPPexceptionList xx.cpp xl xx.cpp xdrPtr->xdERRaddr == xl xx.cpp dscPtr-
    >xdERRaddr == errPtr xx.cpp dscPtr->xdHtabAdr == hdtPtr xx.cpp dscPtr-
    >xdArgCopy == 0 xx.cpp (dscPtr->xdMask & TM_IS_PTR) == 0 xx.cpp mask &
    TM_IS_PTR xx.cpp dscPtr->xdMask & TM_IS_PTR xx.cpp dscPtr->xdTypeID == dscPtr-
    >xdBase xx.cpp hdtPtr->HDcctrAddr xx.cpp dscPtr->xdSize == size xx.cpp xdrPtr
    && xdrPtr == *xdrLPP xx.cpp bogus context in Local_unwind() !"bogus context
    in Local_unwind()" xx.cpp bogus context in _ExceptionHandler() !"bogus
    context in _ExceptionHandler()" xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags &
    CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpClass.tpcDtorAddr xx.cpp (errPtr->ERRcInitDtc
    >= varType->tpClass.tpcDtorCount) || flags xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags &
    CF_HAS_DTOR xx.cpp dtorCnt < varCount xx.cpp IS_STRUC(blType->tpMask) xx.cpp
    IS_STRUC(blType->tpMask) xx.cpp memType xx.cpp memType->tpClass.tpcFlags &
    CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpMask & TM_IS_ARRAY xx.cpp varType-
    >tpArr.tpaElemType->tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp vdtCount xx.cpp
    etdCount <= elemCount || elemCount == 0 xx.cpp dtrCount <= vdtCount xx.cpp
    IS_CLASS(varType->tpMask) xx.cpp ((unsigned __far *)vftAddr)[-1] == 0 xx.cpp
    dttPtr->dttFlags & (DTCVF_PTRVAL|DTCVF_RETVAL) xx.cpp dttPtr->dttType->tpMask
    & TM_IS_PTR xx.cpp dttPtr->dttType->tpPtr.tppBaseType->tpClass.tpcFlags &
    CF_HAS_DTOR xx.cpp IS_CLASS(dttPtr->dttType->tpMask) && (dttPtr->dttType-
    >tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR) xx.cpp dtvtPtr->dttType->tpMask &
    TM_IS_ARRAY xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp elemType-
    >tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpMask & TM_IS_ARRAY xx.cpp
    varType->tpMask & TM_IS_PTR xx.cpp bl xx.cpp **BCCxh1

    itp - niewiem po co to cholerstwo yu jest i jak sie tego wyzbyc!

  • 6. Data: 2011-09-29 00:01:18
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-28 23:39, f...@W...gazeta.pl pisze:
    > itp - niewiem po co to cholerstwo yu jest i jak sie tego wyzbyc!

    zapytaj profesora Kinabote. Dawno cos sie nie wypowiadal ;)

  • 7. Data: 2011-09-29 09:39:17
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 28-9-2011 17:27, kenobi wrote:
> [...]
    > tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
    > od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie

    w directx od windowsa 2000 myszka i klawiatura sa 'wirtualne' i w
    przypadku kilku urzadzen podlaczonych na raz, odczyt sumuje sie [myszka
    + tablet = jedna myszka systemowa]. nie wiem jak jest pod czystym
    winapi. mozna podobno czytac wejscia raw kazdego urzadzenia, ale to juz
    nie pod directx... i w to sie jeszcze nie bawilem.

    sa na necie przyklady czytania n myszek, gdzies nawet widzialem mala gre
    wykorzystujaca ten patent. mozna bylo zerknac w jej kod.

    pozdrawiam,
    Marcin.