  • 11. Data: 2009-06-10 07:13:40
    Temat: Re: dwaj użytkownicy jednocześnie na windowsie ?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Tzn BeTwen czy BeTween, moje google tego nie zna, wywala pelno smieci.

  • 12. Data: 2009-06-10 07:19:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    BeTwin: http://www.thinsoftinc.com/

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-06-10 07:34:47
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    2 wynik w google http://www.thinsoftinc.com/index.aspx

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 14. Data: 2009-06-10 07:44:57
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ta juz mi sie udalo. A teraz odpal brytyjskie google i wyszukaj to samo -
    powodzenia.

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2009-06-10 07:57:11
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    marfi wrote:
    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > BeTwin: http://www.thinsoftinc.com/

    Ciekawe, jak to sie ma do licencji na (przynajmniej domowe) Windows,
    ktora czegos takiego nie zezwala?

    http://www.thinsoftinc.com/support_betwin_vs.aspx#fa

    33. Do I need to buy additional software licenses?

    Additional software licenses may be required, kindly check your Software
    End User License Agreement. Users who intend to run the software
    products concurrently on the BeTwin Station(s) and Host Computer are
    advised to do the following : (a) Review the Software Products' End User
    License Agreement if they are authorized to run multiple
    instances/sessions, using a single copy of the Software Products,
    concurrently on the BeTwin Station(s) and the Host Computer and/or (b)
    Check with the respective companies of the software products for such
    usage and/or similar usages.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 16. Data: 2009-06-10 09:05:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    AFAIR taka mozliwosc zostala wprowadzona w becie sp2 win xp i wycofana
    wlasnie z tego powodu.

    --
    pozdr

  • 17. Data: 2009-06-10 13:25:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    JoteR pisze:

    > IMHO tych celów nie osiągniesz, dzieląc skrzynkę (obojętnie - sprzętowo
    > czy programowo) między 2 osoby. Dodatkowo pojawią się konflikty na tle
    > włączania, wyłączania, restartowania, podłączania urządzeń, wymiany
    > nośników itp. Ale życzę powodzenia.

    potwierdzam
    DirectX tez jest tu ograniczeniem
    Marx

  • 18. Data: 2009-07-09 19:40:17
    Od: a...@p...pl

    dla 2 userow w wersji free xpunlimited, cos podobnego do produktow
    BeTwin. Ale tylko przez siec.

    Moze cos w ten desen?
    http://www.secure-computing.net/wiki/index.php/Concu
    rrent_Windows_XP_Pro_Remote_Desktop_Sessions

    Ale kiedys bylo cos takiego jak concurrentDOS, i wkladalo sie do PC
    karte dla klawiatur i monitorow. Wydaje mi sie, ze wydzialem cos
    takiego na dzisiejsze czasy pod windows. Potrzebne byloby: druga karta
    graficzna, klawiatury i myszki pod USB - ale zeby byly widoczne dla
    tej drugiej sesji.... No i pewnie jakis soft.

    --
    ThinkXtra