  • 1. Data: 2014-07-02 15:32:27
    Temat: dwa warianty trasy
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Poznań - Tarnów w czwartek po południu

    lepiej A2 do Zgierza/Strykowa i przez Busko, czy
    lepiej piątką do Wrocławia i tam na A4?

    A.

  • 2. Data: 2014-07-02 19:21:41
    Temat: Re: dwa warianty trasy
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    > Poznań - Tarnów w czwartek po południu
    >
    > lepiej A2 do Zgierza/Strykowa i przez Busko, czy
    > lepiej piątką do Wrocławia i tam na A4?

    Dołem będzie taniej i masz dwupasmówkę do Tarnowa. Korki to sprawa losowa
    :)
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 3. Data: 2014-07-02 20:10:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 2 Jul 2014 20:13:29 +0200, "Ajgul" <p...@k...uz> wrote:

    >jest taniej? A4 ok 35 zeta, a ta A2 to ile?

    2x16 + 9.90.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2014-07-02 20:13:29
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

  • 5. Data: 2014-07-02 20:46:00
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-07-02 20:13, Ajgul pisze:

    > A4 ok 35 zeta

    16,20 w Gliwicach + 2x9 (Katowice i Kraków)

    Ja bym raczej lecial dołem.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 6. Data: 2014-07-02 23:58:25
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > 16,20 w Gliwicach + 2x9 (Katowice i Kraków)
    >
    > Ja bym raczej lecial dołem.

    Powiem wam, że ćwiczę te dylematy od lat, włączając to jazdę "na krechę",
    przez wiochy, w różnych wariantach i nie mogę się zdecydować co lepsze.
    Podobno na A4, koło Opola jakieś roboty? W poniedziałek był 9 km korek... To
    aktualne? Jest jakiś dobry serwis o utrudnieniach w miarę często
    aktualizowany?

    Aygul

  • 7. Data: 2014-07-03 01:08:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 15:32:27 +0200, Ajgul napisał(a):
    > Poznań - Tarnów w czwartek po południu
    > lepiej A2 do Zgierza/Strykowa i przez Busko, czy
    > lepiej piątką do Wrocławia i tam na A4?

    Kolo Wroclawia sie korkuje trasa od Trzebnicy ostatnio, Rawicz tez,
    ale o tej porze to raczej w druga strone.
    A i te pol godziny na takiej trasie to drobiazg ...

    J.

  • 8. Data: 2014-07-03 08:00:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 23:58:25 +0200, Ajgul napisał(a):
    > Powiem wam, że ćwiczę te dylematy od lat, włączając to jazdę "na krechę",
    > przez wiochy, w różnych wariantach i nie mogę się zdecydować co lepsze.

    Bo to tak bywa, sa dwie trasy alternatywne, alternatywne bo podobne,
    podobne ... wiec trudno powiedziec ktora lepsza :-)
    A roznice sa minutowe. Taka np Wroclaw-Praga - trzy trasy, wszystkie
    podobnie kiepskie :-)

    Do Wroclawia polecam przez Kornik, Gostyn, Rawicz, o ile Ci pasuje
    strona Poznania. Ale S5 juz sie buduje.

    J.

  • 9. Data: 2014-07-03 09:05:27
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > podobnie kiepskie :-)
    >
    > Do Wroclawia polecam przez Kornik, Gostyn, Rawicz, o ile Ci pasuje

    Dzięki, też mi ktoś podobnie doradzał. Właściwie to jadę z Czarnkowa, więc
    jeszcze mam i dylemat z której strony objechać Poznań, czy może jechać 11 i
    przez miasto, czy ominąć i jak - może przez Szamotuły... Jak znam życie, to
    co nie wybiorę, będę potem narzekał.:)

    A.

  • 10. Data: 2014-07-03 10:11:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Jul 2014 09:05:27 +0200, Ajgul napisał(a):
> [...]
    > przez miasto, czy ominąć i jak - może przez Szamotuły... Jak znam życie, to

    O poznanskich korkach to niech sie poznaniacy wypowiadaja.
    Ja tylko podpowiem ze na 5 w okolicach Komornik sa, wiec te Szamotuly
    to chyba dobry kierunek.
    Ale z tego co widze, to odleglosc podobna jak by objezdzac poznan od
    wschodu, wiec wariantow Ci przybywa :-)
    Droga Komorniki-Leszno-Rawicz ciut lepsza od Kórnik-Gostyn-Rawicz, ale
    wiecej FR, no i do Komornik trzeba dojechac ...

    J.