  • 11. Data: 2015-03-15 16:19:36
    Temat: Re: dwa urządzenia na jednym RS232
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2015 07:54:58 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > No to ja się dorzucę - użyłem Atmelowej wyszukiwarki.
    > Czy 1284P to też "nieco za duży"? To może 164PA? Trochę tam jest jeszcze
    > do znalezienia. Nie wiem, jak te trochę nowsze mają się do starszych
    > procków, ale "na czuja" wydaje się, że nie powinny mieć jakichś
    > specjalnych różnic. Większe zmiany to już mają ATXMegi - tu można
    > zaszaleć, taka np ATXMega32E5, ale to jednak inna klasa procków, choć
    > ARM to nie jest.

    Pozwolę się zapytać o jeszcze jedną rzecz - czy jeśli używana przeze
    mnie wersja WinAVR nie obsługuje tych procków (aż wstyd się przyznać z
    jak starej wersji korzystam...) to jeśli po skopiowaniu stosownego pliku
    *.h z nowszej wersji program (stworzony wcześniej dla MEGA162) kompiluje
    się bez błędów to mogę uznać, że wszystko jest ok?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 12. Data: 2015-03-16 07:51:28
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-03-15 o 16:19, badworm pisze:

> [...]
    > *.h z nowszej wersji program (stworzony wcześniej dla MEGA162) kompiluje
    > się bez błędów to mogę uznać, że wszystko jest ok?

    Nie mam pojęcia - wstyd się przyznać, ale jak na razie nie programuję
    (kiedyś, dawno temu, i ciągle sobie obiecuję, że wreszcie w ramach
    rozrywki coś z tym zrobię).
    Poza tym uważam, że na eksperymentowanie tego rodzaju szkoda czasu.

    Może ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie.

    Pozdrawiam

    DD