  • 21. Data: 2011-09-27 06:25:31
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: "fir i wróżki" <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > to nie jest gra tylko zaczatek ew testow nad
    > algorytmami ai, ew gry

    mialbym ew teraz czas nad tym troche przysiasc -
    mam grupke bociakow (zwanych tez czasem przeze
    mnie 'kotkami') ktorym moge wydawac rozkazy
    [robiloby sie przez to ew z tego cos co okreslalem czasem
    jako 'starcraft dla ubogich' vel 'starcraft dla bardzo
    ubogich'] ale nie wiem co ew mialby te botki robic
    - to jest wcale nie smieszny i trudny problem,
    pare rzeczy mozna sprawdzic (np dodanie drugiej grupki
    czerwonych i danie strzelania jesli niebieski zlokalizuje
    czerwonego w promieniu 75 pikseli) ale nie wszystko dobrze
    wyglada i jest ciekawe

    fir i wrózki

  • 22. Data: 2011-09-27 08:25:32
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 26-9-2011 16:34, Fir i Wróżki wrote:

    > zob czy ten plik da sie od razu sciagnac: ???
    >
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip

    klik na link, sciaga sie od kopa, firefox wyswietla tylko bialy pusty
    ekran, czyli tak jak byc powinno... o jaki smieci chodzi?

    BR,
    Sarr.

  • 23. Data: 2011-09-27 08:40:38
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Sarr. <s...@g...pl> napisał(a):

    > klik na link, sciaga sie od kopa, firefox wyswietla tylko bialy pusty
    > ekran, czyli tak jak byc powinno... o jaki smieci chodzi?
    >
    > BR,
    > Sarr.

    chyba jest dobrze, chodzilo mi o takie ekrany jakie wstawia
    chocby to sendfile czy inne takie: rapidshare, megaupload itd,
    masa jakichs zegarów, napisów, linkow, migajacych banerów itp
    smieci, ja chcialbym miec po prostu 'kawalek foldera' na serwerze
    zeby miec od razu zipa, jpega, htmla (mp3?) pod linkiem

  • 24. Data: 2011-09-27 11:18:44
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    > kompa z 2003) ten zielony wykres to wykres czasow
    > na ramke - cykliczne piki (przynajmniej u mnie) pochodza

    Ja akurat też mam kompa z 2003. Jest to Athlon XP 1800MHz (FSB 166MHz)
    1GB RAM DDR 333MHz, całość na płycie głównej ASUSa z układem VIA KM400,
    grafa za to nowsza: AGPx8!!!! i jest to ATI HD4650 1GB RAM DDR2 800MHz,
    system Windows 7 32bit

    Ty pewnie masz P4 z Windows XP?

  • 25. Data: 2011-09-27 11:46:39
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 1GB RAM DDR 333MHz, całość na płycie głównej ASUSa z układem VIA KM400,
    > grafa za to nowsza: AGPx8!!!! i jest to ATI HD4650 1GB RAM DDR2 800MHz,

    2.5GHz, oryginalny IBM ('Netvista' - w obudowie jak oddwarzacz
    video) kupiłem w 2008 w sklepie ze starym sprzetem (prawie jak
    u dostawcy broni albo w sklepie ze spaceshipammi na tatooine
    czy gdzies indziej), bardzo go lubie i 'skustomizowalem'
    go sobie na maksa - tak ze z feelingu mz bardziej przypomina
    teraz amige niż pc;

    niestety mam tylko zintegrowanegio intela (bez 'T&L' a
    chyba tego jako minimum wymaga chyba kazda gra nawet wiekowe)
    i w nic realnie nie moge pograc choc spokojnie moge sam pisac pod
    openGlem

    zastanawiam sie ile razy mocniejsze np w surowych obliczeniach
    na floatach sa dzisiejsze i7 - jak ktos ma to moglby odpalic
    wlasnie moje programiki np ffield.exe i powiedziec jakie ma
    wyniki; chyba 'coś' szybsze powinny być

  • 26. Data: 2011-09-27 12:36:21
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > zastanawiam sie ile razy mocniejsze np w surowych obliczeniach
    > na floatach sa dzisiejsze i7

    Jest prosty sposób na sprawdzenie. Tylko nie wiem na ile jest on
    miarodajny. Wystarczy odpalić sobie RARa 3.80 w trybie benchmark - raz
    single thread i drugim razem multithread i porównać wyniki z podanymi na
    stronie http://tinyurl.com/6a45xlp (to nie najdroższy i7)

  • 27. Data: 2011-09-27 12:46:31
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 1GB RAM DDR 333MHz, całość na płycie głównej ASUSa z układem VIA KM400,
    > grafa za to nowsza: AGPx8!!!! i jest to ATI HD4650 1GB RAM DDR2 800MHz,

    skoro mowa o kartach graficznych to rzucilem okiem na zestawienia
    parametrow kart od nvidii w wikipedii i to co zwrocilo moja uwage
    to wartosci mocy przerobowych w GFLOPSach dla tych kart

    dla najnowszej chyba i najmocniejszej GTX 590 jest to ok 2500 GFLOPS
    jest to chyba raczej jakoas kosmiczna wartosc i ciekaw jestem czy chociaz
    250 GFLOPS da sie wyciagnac - bo pamietam moje oszacowania ile realnej
    mocy maja wspolczesne procki CPU i wyszlo mi ze to jest wartosc rzedu okolo
    1 GFLOPSa :-/

  • 28. Data: 2011-09-27 12:58:43
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > miarodajny. Wystarczy odpalić sobie RARa 3.80 w trybie benchmark - raz
    > single thread i drugim razem multithread i porównać wyniki z podanymi na

    no ciekawe, mam winrara3.90 wyszlo mi 180 czyli ok 5 razy mniej;
    dobrze by bylo gdyby to bylo az 5x roznicy, bo spodziewam sie
    ze w przypadku odpalania realnych programow byloby to moze
    raczej mniej - choc kto wie, 5x to juz cos

  • 29. Data: 2011-09-27 17:07:59
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 13:46, f...@W...gazeta.pl pisze:
    > niestety mam tylko zintegrowanegio intela (bez 'T&L' a
    > chyba tego jako minimum wymaga chyba kazda gra nawet wiekowe)
    > i w nic realnie nie moge pograc choc spokojnie moge sam pisac pod
    > openGlem

    W takim razie generale spróbuj może pograć w tą gre:
    http://tinyurl.com/674pxo5

  • 30. Data: 2011-09-27 19:33:03
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > W takim razie generale spróbuj może pograć w tą gre:
    > http://tinyurl.com/674pxo5

    zobaczylbym ale wyskakuje blad gdy probuje zarzucic download
    (w domu mam modemik i interenet na karte do telefonu,
    pare dni temu probowalem zobaczyc tibie ale na takim modemie
    chyba sie nie da)

    zaczalem robic strzelanie swoim 'kotkom'

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki2.zip

    mimo ze zarzucilem ekstremalnie niewydajne algorytmy
    typu nie-chce-mi-sie-napisac-kolizji-kolka-z-odcinkiem-wi
    ec-
    zrobie-to-chwilowo-punktami-w-petli-for-i-to-po-wszy
    stkich-botkach
    nie zwolnilo tak bardzo, mam pare dni czasu i o ile mi nie
    spadna checi bede to teraz moze dalej lepił, uwazam ze
    nie ma dobrych malych gierek pod winde, jakby mi sie udalo
    zrobic cos grywalnego to wrzuce do sieci jako freeware

    kenobi i wrózki