  • 11. Data: 2011-09-26 13:20:37
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 17:31:54 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > kinbote ma mase problemow,
    >
    > kinbote ostatnio byl w hipermarkecie gdzie na telewizorze
    > w hali lecial jakis film gdzie nicolas cage siedzial w samolocie
    > w calej grupie wesolych facetow przebranych za elvisa (elvis jest
    > genialny) po czym skoczyl ze spadochronem i zlecial
    > na lotnisko gdzie stapala oszalamiajaco zbudowana i w
    > oszalamiajacym stroju rewiowym czy karnawalowym sarah jessica
    > parker - i kenobi zastanawia sie czy obejrzec dzis w tv film
    > z cagem (o ile uda mu sie oderwac uwage od kompa ktory go
    > wykancza)

    Skoro komputer Ciebie wykancza, to jak najszybciej przestan go uzywac -
    dbaj o wlasne zdrowie.

  • 12. Data: 2011-09-26 13:47:08
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-26 14:20, Sarr. pisze:
    [...]
    > uzywam dropboxa od dluzszego czasu... i ze tak zapytam, co jaki
    > smieciowy ekran chodzi?

    Pewnie próbował zrobić "View on website" zamiast "Copy public link"
    w folderze Public.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 13. Data: 2011-09-26 14:34:52
    Od: " Fir i Wróżki" <f...@W...gazeta.pl>

    Sarr. <s...@g...pl> napisał(a):

    > uzywam dropboxa od dluzszego czasu... i ze tak zapytam, co jaki
    > smieciowy ekran chodzi?
    >
    > BR,
    > Sarr.

    zob czy ten plik da sie od razu sciagnac: ???

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip

  • 14. Data: 2011-09-26 14:44:14
    Od: " Fir i Wróżki" <f...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Fir_i_Wr=F3=BFki?= <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > zob czy ten plik da sie od razu sciagnac: ???
    >
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip

    ktos moglby tez powiedziec do ilu milisekund zbijaja u niego te moje male
    programiki ffield i bociaki u mnie jest 13 ms (po stablicowaniu palety 11
    ms) i ok 4 ms

  • 15. Data: 2011-09-26 15:14:41
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-26 16:34, Fir i Wróżki pisze:
    [...]
    > zob czy ten plik da sie od razu sciagnac: ???
    >
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip

    Oczywiście:

    C:\Users\pkierski>wget http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip
    SYSTEM_WGETRC = c:/progra~1/wget/etc/wgetrc
    syswgetrc = c:\Program Files\GnuWin32/etc/wgetrc
    --2011-09-26 17:13:35-- http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip
    Resolving dl.dropbox.com... 107.20.255.242
    Connecting to dl.dropbox.com|107.20.255.242|:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 34472 (34K) [application/zip]
    Saving to: `bociaki.zip'

    100%[===============================================
    ===============================>]
    34 472 62,2K/s in 0,5s

    2011-09-26 17:13:37 (62,2 KB/s) - `bociaki.zip' saved [34472/34472]

    C:\Users\pkierski>

    Daruj - bez wglądu w źródła execa nie uruchomię 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 16. Data: 2011-09-26 15:45:05
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    100%[===============================================
    ====>]
    > 34 472 62,2K/s in 0,5s
    >
    > 2011-09-26 17:13:37 (62,2 KB/s) - `bociaki.zip' saved [34472/34472]
    >

    > C:\Users\pkierski>
    >
    > Daruj - bez wglądu w źródła execa nie uruchomię 8-)

    no trojany to jest pewien problem, ale ja trojanow nie
    pisze (jakbym umial to moze i cos nieszkodliwego dla zartu
    bym mogl wytworzyc (gdyby tepole z wladz 'karnych' umieli
    odroznic techniczne zarty od realnie zlych zamiarow) -
    (realnie nie zajmowalem sie i chyba nie bede sie ta
    dziedzina informatyki raczej specjalnie zajmowac)

    Osobnym problemem sa wirki 'starego typu' tu nawet zrodla
    nie pomoga jak cos by dokleilo sie do binarki; trojanow nie
    wysylam na 100%, ale co do tego ze nie mam jakiegos wirka
    starego typu na kompie to sam nie moge reczyc... raczej
    nie...

  • 17. Data: 2011-09-26 19:16:41
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > ktos moglby tez powiedziec do ilu milisekund zbijaja u niego te moje male
    > programiki ffield i bociaki u mnie jest 13 ms (po stablicowaniu palety 11
    > ms) i ok 4 ms

    Uruchomiłem bociaki.exe i przyznam że to fajna gra tylko nie wiem jak
    strzelać :P
    A tak po za tym u mnie w prawym dolnym rogu pokazuje 15.5 lub 15.6 -
    tylko nie wiem o co chodzi XD

  • 18. Data: 2011-09-27 00:54:10
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 26.09.2011 r. 17:14, Paweł Kierski pisze:
    > W dniu 2011-09-26 16:34, Fir i Wróżki pisze:
    > [...]
    > Daruj - bez wglądu w źródła execa nie uruchomię 8-)

    Zastanawiam się, czy nie bawicie się kosztem osoby z problemami. Co
    jakiś czas to wraca.
    Grupowiczowi Fir aka Tomaszowi K. polecam pod rozwagę:
    "To stand here and try to fix her life is just a big waste of time.
    People don't want their lives fixed. Nobody wants their problems
    solved. Their dramas. Their distractions. Their stories resolved.
    Their messed cleaned up. Because what would they have left? Just the
    big scary unknown." --C. Palahniuk

    Uff..

    PS Medycyna nie jest tylko mainstreamowa. Ale ja tutaj EOT.

  • 19. Data: 2011-09-27 04:25:01
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Uruchomiłem bociaki.exe i przyznam że to fajna gra tylko nie wiem jak
    > strzelać :P
    > A tak po za tym u mnie w prawym dolnym rogu pokazuje 15.5 lub 15.6 -
    > tylko nie wiem o co chodzi XD

    to nie jest gra tylko zaczatek ew testow nad
    algorytmami ai, ew gry

    15 ms to b wolno - jest to czas wygenerowania
    jednej ramki - u mnie jest 4-5 ms (a ja mam starego
    kompa z 2003) ten zielony wykres to wykres czasow
    na ramke - cykliczne piki (przynajmniej u mnie) pochodza
    od windy;
    co prawda i u mnie czasem ten czas 'zacina'
    sie na jakichs 15 milisekundach niewiadomo dlaczego

    Kebobi

  • 20. Data: 2011-09-27 05:43:11
    Od: " fir i wróżki" <f...@W...gazeta.pl>

    n...@m...invalid napisał(a):

> [...]
    > big scary unknown.” --C. Palahniuk
    >
    > Uff..
    >
    > PS Medycyna nie jest tylko mainstreamowa. Ale ja tutaj EOT.

    a ja bym polecal pod rozwage nieprodukowanie takich
    glupot; jedyne co mi przychodzi do glowy (na zasadzie
    skojarzen) to tzw konski bat, gdyby na coponiekitorych
    uzyc to by zmadrzeli, bo tak to ciagle kiepskio to widze;

    ..budzi sie znow nowy dzien...

    Fir i Wróżki