  • 1. Data: 2011-09-24 13:01:41
    Temat: dwa pytania
    Od: "fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy ktos wie jak zrobic dobry 'efekt plazmy'
    (taki jak w 'misce z kolorowym olejem' - jak
    w plasma pongu

    zastosowalem kawalek kodu

    void UpdateField()
    {
    for(int y=1; y<field_max_y-1; y++)
    for(int x=1; x<field_max_x-1; x++)
    {
    d[y][x] = d[y][x]*0.94 + (sredniaSasiadow(x,y)-field[y][x])*1.9;
    field2[y][x] = field[y][x]+d[y][x];
    }
    copyField2ToField();
    }

    http://sendfile.pl/99801/ffield.zip

    ktory polecil mi niejaki 'krzysiek' ale jakby sie dalo to
    chcialbym osiagnac cos bardziej oleistego i fajnego co mozna
    zamieszac jak olowkiem w dymie papierosowym

    drugie pytanie - czy ktos zna jakis wygodny serwer
    na ktory moglbym 'zahostowac' swoje pliki zip tak ze
    mialbym je pod linkiem od razu do sciagniecia i klikniecia
    zgraj na dysk albo otworz; to sendfile powyzej nie wiem czy
    wogole dziala a jak dziala to daje posredni ekran tytulowy
    wcale niepotrzebny

    fir

  • 2. Data: 2011-09-24 13:57:14
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-09-24 15:01, fir pisze:
    > czy ktos wie jak zrobic dobry 'efekt plazmy'

    Myślę, że kol Kenobi by coś wiedział.

  • 3. Data: 2011-09-24 15:20:21
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> napisał(a):

    > Myślę, że kol Kenobi by coś wiedział.

    Zgodze sie z tym, ze general kenobi na pewno zna
    pare ciekawych kawalkow. (There is six six six on the
    kitchen floor, Aint no fire in the pan)..
    Kenobi ledwie pika, chyba oleje ta plazme, za duzo
    czasu przy kompie, przydaloby sie postudiowac raczej
    malarstwo albo cos

  • 4. Data: 2011-09-24 15:31:17
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > kitchen floor, Aint no fire in the pan)..
    > Kenobi ledwie pika, chyba oleje ta plazme, za duzo
    > czasu przy kompie, przydaloby sie postudiowac raczej

    jeszcze ciekawostka jak tym moim drobiazgiem laboratoryjnym
    mozna zarżnąć kompa. pod '0' (zero) jest toggle ktore przelacza
    slipa (0/1/4 ms); jesli ustawie sleepa na zero i przelacze
    priorytet procesu (pod XP) na realtime to komp jest momentalnie
    zarżniety, totalny freeze nawet mysza nie mozna ruszyc - czy to
    normalne?

  • 5. Data: 2011-09-24 16:33:47
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-24 17:31, f...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > priorytet procesu (pod XP) na realtime to komp jest momentalnie
    > zarżniety, totalny freeze nawet mysza nie mozna ruszyc - czy to

    Może Kinabote będzie wiedział? ;)

  • 6. Data: 2011-09-24 17:31:54
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    R. P. <r...@w...pl> napisał(a):

    > Może Kinabote będzie wiedział? ;)

    kinbote ma mase problemow,

    kinbote ostatnio byl w hipermarkecie gdzie na telewizorze
    w hali lecial jakis film gdzie nicolas cage siedzial w samolocie
    w calej grupie wesolych facetow przebranych za elvisa (elvis jest
    genialny) po czym skoczyl ze spadochronem i zlecial
    na lotnisko gdzie stapala oszalamiajaco zbudowana i w
    oszalamiajacym stroju rewiowym czy karnawalowym sarah jessica
    parker - i kenobi zastanawia sie czy obejrzec dzis w tv film
    z cagem (o ile uda mu sie oderwac uwage od kompa ktory go
    wykancza)

  • 7. Data: 2011-09-24 18:13:42
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    > zgraj na dysk albo otworz; to sendfile powyzej nie wiem czy
    > wogole dziala a jak dziala to daje posredni ekran tytulowy

    O ile mi wiadomo teraz w modzie jest dropbox. Generalnie jest to do
    współdzielenia plików na posiadanych urządzeniach, jednak widziałem już
    jak ktoś dawał link do pliku na swoim dropboxie.

  • 8. Data: 2011-09-24 18:16:49
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-24 19:31, f...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > na lotnisko gdzie stapala oszalamiajaco zbudowana i w
    > oszalamiajacym stroju rewiowym czy karnawalowym sarah jessica

    przelecialbys ja chetnie?

  • 9. Data: 2011-09-25 09:47:13
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > O ile mi wiadomo teraz w modzie jest dropbox. Generalnie jest to do
    > współdzielenia plików na posiadanych urządzeniach, jednak widziałem już
    > jak ktoś dawał link do pliku na swoim dropboxie.

    probowalem chwile, ale to cholerstwo tez chyba wystawia pliki z tym
    smieciowym ekranem i nie mam sily szukac czy sie da to ominac;
    mialem, mowie wygodna strone na webparku ale zamkneli usluge, moze
    uda sie cos znalezc na jakiejs republika.pl czy interia.pl ale chwilowo
    tez nie mam sily szukac bo to nudne

    Fir i Wróżki

  • 10. Data: 2011-09-26 12:20:43
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 25-9-2011 11:47, f...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > mialem, mowie wygodna strone na webparku ale zamkneli usluge, moze
    > uda sie cos znalezc na jakiejs republika.pl czy interia.pl ale chwilowo

    uzywam dropboxa od dluzszego czasu... i ze tak zapytam, co jaki
    smieciowy ekran chodzi?

    BR,
    Sarr.