  • 31. Data: 2006-07-07 09:26:11
    Temat: Re: dwa lacza, wysylanie jednym odbieranie drugim
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> wrote:
    > zreszta co tu duzo mowic, patrze ostatnio na ich oddzial w 3miescie, a
    > tam szefem jest teraz czlowiek, ktory w zeszlym roku biegal po kominach,
    > masztach i dachach.

    No to ma doświadczenie, może być dobrym szefem. :)

    p.

  • 32. Data: 2006-07-07 10:09:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > No to ma doświadczenie, może być dobrym szefem. :)

    Tez tak uwazam. Lepiej to niz gdyby w ogole nie czul tematu
    a znal sie wylacznie na np. marketingu.

    a.

  • 33. Data: 2006-07-07 11:17:01
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > No to ma doświadczenie, może być dobrym szefem. :)

    ja i tak jestem do profuturo uprzedzony i nic tego nie zmieni ;]

  • 34. Data: 2006-07-07 15:29:38
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <e8jkam$8n5$1@opal.futuro.pl> kEx napisał(a):

    > kwestia ustawienia tzw. przelicznika (ktorym sie posluguja "zamieniajac"
    > przeplywnosc w ATM na przeplywnosc w ethernecie). 3/3 mbit full duplex na 1
    > lmdsie alcatela smiga - do 2000 pakietow/s.
    "u mnie" nie śmigało.
    albo nie potrafili ustawić.
    przez długi czas jedynie brzdąkali że to tak musi być, że wszystko jest
    ok, że...

    a do tematu obiecanej kilka miesięcy wcześniej radiolini wrócili po
    wypowiedzeniu umowy.

    nigdy wiecej.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 35. Data: 2006-07-07 22:45:28
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > No i tu się mylisz. LMDS np. Marconiego, Hughesa umożliwia jeszcze większe
    > transfery.

    Nawiazuje do Alcatelowskiego LMDS`a
    ktorym Futuro karmi swoich klientów.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 36. Data: 2006-07-07 22:48:49
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > IMO nie może śmigac fullduplex, bo chociażby port eth w tych alcatelach
    > jest 10M HD.

    dokladnie ;-)

  • 37. Data: 2006-07-10 11:43:44
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    > IMO nie może śmigac fullduplex, bo chociażby port eth w tych alcatelach
    > jest 10M HD.

    oczywiscie ze sam port dziala w half, natomist 3mbit/3mbit down/up sa
    osiagalne jednoczesnie - mozna to nazwac full duplexem.

  • 38. Data: 2006-07-10 11:49:07
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    >nie smiga, mialem tak. 2x 3/3Mbit po ktoryms telefonie kazali zmniejszyc
    >MTU na 800 i tak nic to nie dalo. krzaczylo sie przy 800pps

    krzaczylo sie i przestalo jak mi zmienili ten ichni przelicznik. efektem
    ubocznym jest tak naprawde wieksza mozliwa osiagana predkosc do 3,8
    (oczywiscie przy znacznie nizszym uploadzie) - po przycieciu interfejsu na
    3/3 dziala ok

  • 39. Data: 2006-07-12 04:05:04
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Xneme napisał(a):
> [...]
    >
    > Pisalem na isp.tech ale niestety moj post nie jest tam umieszczany
    > dlatego pisze tutaj
    >
    > Mam mazliwosc posiadania lacz od jednego operatora za posrednictwem
    > dwoch radiolini. Poniewaz przeplywnosc radiolini jest niewystarczajaca
    > aby pociagnac downstram +upstream operator zaoferowal mi mozliwosc ze
    > downstream bedzie szedł przez radiolinie 1 a upload radiolinie 2.
    >
    > 1.Czym nalezy sie zainteresowac zeby odpowiednio skonfigurowac
    > interfejsy w linuxie? Ewentualnie jak ktos ma skrypcik to bym poprosil
    >
    > 2. Byc moze jedna będzie radiolinia a drugi to zwykly lmdss co dac na

    jednak zaproponowali juz radiolie tsunami mp11a .

    Niestety nie moge doszukac sie modelu dokladnie.
    Wiecie moze jaka przeplywnosc pakietowa maja takie radiolki?

  • 40. Data: 2006-07-12 05:08:35
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Xneme napisał(a):

    > jednak zaproponowali juz radiolie tsunami mp11a .
    >
    > Niestety nie moge doszukac sie modelu dokladnie.
    > Wiecie moze jaka przeplywnosc pakietowa maja takie radiolki?

    realnie do 10 Mbit full duplex
    ale tsunami wnosi stale opoznienia - do jakis 13 ms

    --
    Mateo