  • 11. Data: 2006-07-05 20:01:33
    Temat: Re: dwa lacza, wysylanie jednym odbieranie drugim
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):

    > Gdyż, aby tam napisać musisz być zapisany na listę isp-tech na
    > prenumerata.pl

    > 1. rp_filter
    > 2. osobne klasy połączeniowe (łatwiej skonfigurować)
    >
    > A co to za kiepska radiolinia, żeby tak kombinować ?
    > Radiolinia które mam (Ericcsonn, SAF) nie mają takich potrzeb 34Mbit czy
    > 8Mbit i działa bez problemu.
    jeszcze nei znam szcegółów tylko tyle co sie dowiedzialem ,ale raczej
    negocjjujemy na 1 radiolinie

  • 12. Data: 2006-07-05 20:03:20
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    VoMi7 napisał(a):

    > Przecież widać że Gdańsk :-) Kokoszki ? :P

    moze widac ale pewnosci nigdyu nie masz, zawsze moge miec tunel albo
    pioprostu korzystac w domu z innej sieci niz firmowej :)

    > P.S.: mam nadzieje ze nie macie tego samego handlowca co ja w Futuro
    > który wykazał sie szczytem niekompetencji :P
    >
    > Pozdr.

    w sumie nie wiem jakiego nawet teraz mamy handlowca, na poaczatku
    mielismy P. Króla i byl okej ale z tego co wiem to uciekl do GTS`u :)

  • 13. Data: 2006-07-05 20:35:20
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Xneme napisał:

    > FUTURO, przeplywnosci jeszcze nie znam ale powyzej 8mb, prawdopodobnie tak
    > kombinuja bo nie chca dac radiolini jakiejs firmowej bo droga,wiec dadza
    > dwa lmdss moze. Szcegolow nie znam, a pytam bo pyta góra czy takie cos
    > będzie chodzić. Osobiści wolałbym jedną normalną radiolinie i bez
    > kombinowania.

    Łomatkoboska... Jeszcze się nie oduczyli, że tak się nie robi?
    Byle Tsunami, Canopy or sth będzie lepiej działało, niż ta kombinacja z
    dwoma LMDS-ami.
    LMDSy Futurowe (Netiane?) teoretycznie rozpędzają się do 8 Mb/s w jedną
    stronę i arcyszybko umierają na pakietach. Jak chcesz mieć dosć cięzki ruch,
    to nie daj się wpakować w tą urynę.

    --
    TOM AS33868
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 14. Data: 2006-07-05 21:09:05
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Xneme napisał(a):
> [...]
    > dadza dwa lmdss moze. Szcegolow nie znam, a pytam bo pyta góra czy takie
    > cos będzie chodzić. Osobiści wolałbym jedną normalną radiolinie i bez

    ojezuuu nie bierz tego gowna (profuturo), a juz tymbardziej w takiej
    konfiguracji i nie daj sie zbyc tym ze to przejsciowo i za miesiac, dwa
    wymienia na co innego.

  • 15. Data: 2006-07-05 21:18:30
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    kamil kapturkiewicz napisał(a):

    > ojezuuu nie bierz tego gowna (profuturo), a juz tymbardziej w takiej
    > konfiguracji i nie daj sie zbyc tym ze to przejsciowo i za miesiac, dwa
    > wymienia na co innego.

    dla moich zastosowan futuro dziala wystarczajaco dobrze

    obcenie tez mam lmdss ale czasami sie przytyka , zwykle mam okolo 600pkt/s

    bedzimy dazyc do tego zeby dali 1 lacze

  • 16. Data: 2006-07-05 21:21:35
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Futuro?

    mialem 3 mega na lmdsie z Futuro na 2 portach up i down
    .. nie polecam ... wrecz odradzam .. zreszta jak i normalnego
    LMDS`a

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 17. Data: 2006-07-05 21:25:05
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

> [...]
    > dwa lmdss moze. Szcegolow nie znam, a pytam bo pyta góra czy takie cos
    > będzie chodzić. Osobiści wolałbym jedną normalną radiolinie i bez

    nie dadza ci 2 lmdsow tylko jednego z dwoma portami
    ethernet na jednym bedziesz mial up a na drugim down
    i bedzie wieka kopa .... zreszta 8 mega na LMDS to
    juz hardcore .. jak dla mnie to jakis dowcip

  • 18. Data: 2006-07-05 21:27:27
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > dla moich zastosowan futuro dziala wystarczajaco dobrze
    >
    > obcenie tez mam lmdss ale czasami sie przytyka , zwykle mam okolo 600pkt/s
    >
    > bedzimy dazyc do tego zeby dali 1 lacze

    to wysyc lacze na 95 procent i wtedy popatrz
    i sobie policz ile kupujesz a ile wyciskasz ..

  • 19. Data: 2006-07-05 22:08:06
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Marcin Gontarz napisał(a):

    > nie dadza ci 2 lmdsow tylko jednego z dwoma portami
    > ethernet na jednym bedziesz mial up a na drugim down
    > i bedzie wieka kopa .... zreszta 8 mega na LMDS to
    > juz hardcore .. jak dla mnie to jakis dowcip

    bo profuturo to jest jeden wielki dowcip.

  • 20. Data: 2006-07-06 06:05:45
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > nie dadza ci 2 lmdsow tylko jednego z dwoma portami
    > ethernet na jednym bedziesz mial up a na drugim down
    > i bedzie wieka kopa .... zreszta 8 mega na LMDS to
    > juz hardcore .. jak dla mnie to jakis dowcip

    No i tu się mylisz. LMDS np. Marconiego, Hughesa umożliwia jeszcze większe
    transfery.

    pozdr
    zasiu