  • 11. Data: 2009-10-07 15:00:27
    Temat: Re: dvb-t lubuskie - zmiany
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 7 Oct 2009 15:52:46 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Na cholerę Ci to?
    >Te kiepskie 4 godziny dziennie mają zabierać cały kanał?

    to sa bardzo dobre 4 godziny.
    a dlaczeg caly mux, aby nie bylo problemow, ze musisz ogladac "region"
    z ktorym sie nie identyfikujesz! Mnie wkurza, ze na satelicie u
    operatorow cyfrowych c+/cp/n jest tvp info warszawa, a dlaczeby nie
    Krakow/Poznan/Gdansk/Wroclaw...... - tu jest problem. Na satelicie
    nikt tego nie zrobi, a naziemnie wykonalne i niedrogie.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2009-10-07 20:05:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    a...@p...pl wrote:

> [...]
    > Krakow/Poznan/Gdansk/Wroclaw...... - tu jest problem. Na satelicie
    > nikt tego nie zrobi, a naziemnie wykonalne i niedrogie.

    Obejrzyj sobie wykaz lokalnych programów chociażby na Freesat. Satelita
    będzie zawsze tańszy w eksploatacji, pytanie, czy wszyscy odbiorcy mają
    sprzęt.

    M.

  • 13. Data: 2009-10-07 20:45:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to sa bardzo dobre 4 godziny.

    Jak dla kogo.

    > a dlaczeg caly mux, aby nie bylo problemow, ze musisz ogladac "region"
    > z ktorym sie nie identyfikujesz!

    Pewnie na granicach województw możesz docelowo liczyć na odbiór z kilku
    nadajnikach, więc problemu być nie powinno.

  • 14. Data: 2009-10-08 05:38:14
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > Krakow/Poznan/Gdansk/Wroclaw...... - tu jest problem. Na satelicie
    > nikt tego nie zrobi, a naziemnie wykonalne i niedrogie.

    ja bym im zaproponował by zamiast chorej warszawki codziennie
    nadawali z innego regionu.
    dziś wrocław jutro kraków itd.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2009-10-08 11:01:12
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 08 Oct 2009 07:38:14 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >ja bym im zaproponował by zamiast chorej warszawki codziennie
    >nadawali z innego regionu.
    >dziś wrocław jutro kraków itd.

    tez kiedys to wymyslilem, wtedy moze ktos z Warszawy zajalby sie
    problem dystrybucji regionow.

    --
    ThinkXtra