  • 1. Data: 2009-10-07 07:38:39
    Temat: dvb-t lubuskie - zmiany
    Od: a...@p...pl

    http://radiopolska.pl/wykaz/zmianydv.php
    2009.04.03: 45 - DVB-T (Lubuskie) (Zielona Góra *Jemiołów*): zmiana
    ERP z 17.000 na 100.000 kW,
    - 2009.04.03: 45 - DVB-T (Lubuskie) (Zielona Góra *Jemiołów*): zmiana
    kierunkowości z D na ND,

    a skoro byla zmiana w Jemiolowie, to czy Jemiolow dalej teraz
    dolatuje? Wczesniej mial byc tylko nadajnik doswietlajacy lubuskie z
    antena kierunkowa, a teraz niedosc, ze moc z 17kW na 100kw i dookolna
    charakterystyka?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-10-07 09:13:30
    Temat: Re: dvb-t lubuskie - zmiany
    Od: "Ali" <a...@w...pl>

> [...]
    > dolatuje? Wczesniej mial byc tylko nadajnik doswietlajacy lubuskie z
    > antena kierunkowa, a teraz niedosc, ze moc z 17kW na 100kw i dookolna

    Po zwiększeniu mocy i zmianie anteny jest tak:
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gora
    jemiolow.jpg

    4485 (20091006) __________

  • 3. Data: 2009-10-07 10:00:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Ali* napisał(-a):

    > Po zwiększeniu mocy i zmianie anteny jest tak:
    > http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gora
    jemiolow.jpg

    Jak się dokopać do innych mapek?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2009-10-07 10:45:07
    Od: "Ali" <a...@w...pl>

    > Jak się dokopać do innych mapek?

    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-warszawapkin
    -raszyn.jpg
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-rzeszowsucha
    -gora.jpg
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-wislaskrzycz
    ne.jpg
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-poznanrem.jp
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-krakowchorag
    wica.jpg

    Na stronie emitela już nie ma odnośników, ale stare adresy działają. Nie
    wiem tylko czy wszystkie są aktualne (Jemiołów raczej tak, śledzę newsy o
    tym RTCN-ie bo jestem w jego zasięgu).
    Z tego co wiem Jemiołów nadaje teraz na k45 100kW dookólnie.

    Ali

    4486 (20091007) __________

  • 5. Data: 2009-10-07 11:09:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 12:45:07 +0200, Ali napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4486 (20091007) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Śmiecisz reklamami - mógłbyś coś z tym zrobić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-10-07 11:14:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ali" <a...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-poznanrem.jp

    Z tej mapki wynika, że pokrycie Poznania wcale nie jest dobre
    Więc może z tym związane są zakłócenia które czasami zdarzają mi się w
    dvb-t.

  • 7. Data: 2009-10-07 12:04:14
    Od: "Ali" <a...@w...pl>

    > Śmiecisz reklamami - mógłbyś coś z tym zrobić?

    Sorry, już tego nie będzie.

  • 8. Data: 2009-10-07 13:48:10
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 7 Oct 2009 13:14:20 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Z tej mapki wynika, że pokrycie Poznania wcale nie jest dobre
    >Więc może z tym związane są zakłócenia które czasami zdarzają mi się w
    >dvb-t.

    to wielkopolskie wyglada teraz cieniutko w porownaniu do lubuskiego -
    praktycznie cale pokryte i jeszcze na boki. A w wielkopolsce to ledwo
    do Wolsztyna dolatuje.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2009-10-07 13:51:44
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 07 Oct 2009 15:48:10 +0200, a...@p...pl wrote:

    >to wielkopolskie wyglada teraz cieniutko w porownaniu do lubuskiego -
    >praktycznie cale pokryte i jeszcze na boki. A w wielkopolsce to ledwo
    >do Wolsztyna dolatuje.

    no i teraz wychodzi problem dystrybucji tvp info i pasm regionalnych.
    TVP info powinno pojsc do osobnego muxa aby byly tam nadawane takze
    pasma siasiadow: w lubuskim pasma szczecin/poznan/wroclaw itp.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2009-10-07 13:52:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > no i teraz wychodzi problem dystrybucji tvp info i pasm regionalnych.
    > TVP info powinno pojsc do osobnego muxa aby byly tam nadawane takze
    > pasma siasiadow: w lubuskim pasma szczecin/poznan/wroclaw itp.

    Na cholerę Ci to?
    Te kiepskie 4 godziny dziennie mają zabierać cały kanał?