  • 1. Data: 2011-01-26 15:36:04
    Temat: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Szukam i szukam, i nie bardzo mogę znaleźć...
    Potrzebne mi wyświetlacze LCD, takie "normalne" - same cyfry (plus
    przecinki) - bo potrzebuję wyświetlacz 3 albo 4 cyfry przed przecinkiem + 2
    po przecinku.
    Ale - rzecz w tym, żeby cyfry miały przynajmniej 3cm wysokości (a chętnie
    więcej - np. 4 albo 5 cm).
    No i żeby to się dało podświetlać i jakoś odczytać w słońcu.

    Największy jaki znalazłem to takie cóś :

    6 cyfr wysokość cyfry 30,48 mm
    LCD6,0CYFRY-VI-611-DP

    W Meditroniku. Ale te 30,48mm to nie wysokość cyfry tylko pola wyświetlania,
    a cyfra ma 25 mm...
    No to nieco ma mało...

    Potrzebuję tego prawie około 100 szt. docelowo. Ale gdzie znaleźć takie
    "Large LCD" ? Macie jakiś pomysł ?
    Nie musi być w kraju oczywiście, byle się dało kupić najpierw próbki
    jakieś...

  • 2. Data: 2011-01-26 17:55:17
    Temat: Re: duże wyświetlacze (cyfrowe) LCD ?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 16:36:04 +0100, sundayman napisał(a):

> [...]
    > więcej - np. 4 albo 5 cm).
    > No i żeby to się dało podświetlać i jakoś odczytać w słońcu.

    Zapytaj w Maritexie - swego czasu mieli w ofercie takie wyświetlacze
    wedle projektu klienta, ponoć z rozsądną ceną i czasem dostawy. Seria
    próbna 20 sztuk.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 3. Data: 2011-01-26 19:10:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:ihpf11$can$1@news.onet.pl,
    sundayman <s...@p...onet.pl> nabazgrał:

    > No i żeby to się dało podświetlać i jakoś odczytać w słońcu.

    Może jednak jakieś mechaniczne ...
    --
    Włodek

  • 4. Data: 2011-01-26 19:52:57
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Może jednak jakieś mechaniczne ...

    Tak, myślałem też o takich - jako drugiej opcji.
    Tyle, że LCD pasuje do "ogólnej koncepcji". No ale te elektromagnetyczne też
    mam w "rezerwie"...

  • 5. Data: 2011-01-26 20:31:13
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-01-26 16:36, sundayman pisze:
> [...]
    > "Large LCD" ? Macie jakiś pomysł ?
    > Nie musi być w kraju oczywiście, byle się dało kupić najpierw próbki

    Dolam http://www.dolam.pl/lcd.html robi wyświetlacze LCD może nie będzie
    drożej niż w ChRL.

    Agent