  • Data: 2007-11-16 21:07:08
    Temat: Re: "durna polityka gts-u?" czesc druga ostatnia.
    Od: MA <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    z moich informacji wynika, ze jeden z routerow w sieci GTS
    jest uszkodzony i chwilowo nie mozna go wymienic.

    Drugi problem istnieje z łączami na świat :
    - dostępem do serwerówi akamai technologies
    - łączami sprint link.
    i tu zapewne chodzi o kase.

    Przez Energis, które korzysta z łącz Level3 i Deutche Telecom wszystko
    śmiga.
    i tego nie rozumiem, że gts multimo daje ludzim za 40zł super łącze
    a nam za grubą kasę jakies ochłapy .

    Marcin

    9.10.2007 pisalem o problemach z ruchem do jednego z operatorow, problem