  • 1. Data: 2009-01-16 10:10:29
    Temat: dsl tp - nowości
    Od: daniel <n...@w...pl>

    tyle wiem na teraz, jak będę wiedział więcej dam znać na grupie

    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/654223013428/zalaczni
    k_nr2_DSLtp_b_365750554.pdf

  • 2. Data: 2009-01-16 10:14:38
    Temat: Re: dsl tp - nowości
    Od: daniel <n...@w...pl>

    daniel pisze:
    > tyle wiem na teraz, jak będę wiedział więcej dam znać na grupie
    >
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/654223013428/zalaczni
    k_nr2_DSLtp_b_365750554.pdf

    Z Programu może skorzystać każdy, kto nie jest konsumentem w rozumieniu
    ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr. 171,
    poz. 1800 z późn. zm.), jeżeli spełni łącznie poniższe warunki:

    1) złoży zamówienie na usługę dostęp do Internetu DSL tp wraz ze
    wszystkimi koniecznymi załącznikami, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - DSL tp,

    2) nie zalega z opłatami na rzecz TP.

    W ramach tej oferty Klient może zakupić minimum 1 dostęp do Internetu
    DSL tp w opcjach od 1 mbit/s do 15 mbit/s (uwaga: nie można kupić
    jedynie opcji IDSL 250 oraz 500 kbit/s)

  • 3. Data: 2009-01-16 10:47:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    daniel <n...@w...pl> wrote:
    > tyle wiem na teraz, jak będę wiedział więcej dam znać na grupie
    >
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/654223013428/zalaczni
    k_nr2_DSLtp_b_365750554.pdf

    To się obudziłeś. Przecież ta promocja trwa już od 1.10.2006
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/now_pro
    m/669920/
    dotyczy nowych firm, tzn. tych które mają REGON nadany po 01.09.2005 r.
    i wymaga poza DSLem założenia dwóch łącz ISDN.

    a.

  • 4. Data: 2009-01-16 10:54:33
    Od: w...@g...com

    On 16 Sty, 11:47, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > dotyczy nowych firm, tzn. tych które mają REGON nadany po 01.09.2005 r.
    > i wymaga poza DSLem założenia dwóch łącz ISDN.

    nie obowiazuja 2 pierwsze podpunkty!!nie trzeba brac isdn i nie trzeba
    miec regonu po 1.09.2005r!!!!!!

  • 5. Data: 2009-01-16 11:14:53
    Od: daniel <n...@w...pl>

    > nie obowiazuja 2 pierwsze podpunkty!!nie trzeba brac isdn i nie trzeba
    > miec regonu po 1.09.2005r!!!!!!
    mam nadzieję że powyższe wystarczy za wyjaśnienie :)

  • 6. Data: 2009-01-16 11:44:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    daniel napisał(a):

    > mam nadzieję że powyższe wystarczy za wyjaśnienie :)

    Znaczy chcecie powiedziec, ze szanowna TP potrafi juz uruchomic
    internetdsl lub neo na laczu ISDN? Jesli tak to faktycznie jest pewien
    przelom ;P I sprawa takiej wagi, ze mozna ja naglosnic na polipie ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 7. Data: 2009-01-16 11:49:48
    Od: w...@g...com

    On 16 Sty, 12:44, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> [...]
    > internetdsl lub neo na laczu ISDN? Jesli tak to faktycznie jest pewien
    > przelom ;P I sprawa takiej wagi, ze mozna ja naglosnic na polipie ;)

    DSL tylko na PSTN!!!!

  • 8. Data: 2009-01-16 11:50:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    w...@g...com napisał(a):

    [...]

    > DSL tylko na PSTN!!!!

    Acha, czyli nadal mamy Średniowiecze? ;P

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 9. Data: 2009-01-16 11:52:21
    Od: w...@g...com

    On 16 Sty, 12:50, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > w...@g...com napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Acha, czyli nadal mamy Średniowiecze? ;P

> [...]

    :]

  • 10. Data: 2009-01-16 12:11:15
    Od: daniel <n...@w...pl>

    januszek pisze:

> [...]
    > internetdsl lub neo na laczu ISDN? Jesli tak to faktycznie jest pewien
    > przelom ;P I sprawa takiej wagi, ze mozna ja naglosnic na polipie ;)

    myślę że zmiana polityki cenowej głównego operatora w Polsce też jest
    czymś o czym warto wspomnieć na polipie. Tym bardziej że temat DSL jest
    dla wielu osób ważny, choćby jako nędznej jakości (ale jednak) backup, a
    wbrew pozorom stabilność łącza jest naprawdę na wyjątkowo wysokim poziomie.