  • 11. Data: 2003-03-31 22:09:14
    Temat: Re: dsl - katastrofa
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b691uo$66c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > routerów. Jeśli więc taka wymiana była konieczna to znaczy, że usługa
    > NIE_DZIAŁAŁA_POPRAWNIE i abonament powinien być naliczany dopiero od
    chwili
    > wymiany routerów. To chyba logiczne, ale nie dla TP. Na moje pismo w tej
    > sprawie dostałem odpowiedź, że łaskawie obniżą mi abonament za dwa
    miesiące
    > (nie napisali o ile) oraz że to pismo wyczerpuje tryb składania
    reklamacji.
    > Jeśli chcę mogę dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Może więc razem

    Zobaczymy - ja jak dostane fakture skladam wniosek o caly miesiac zwolnienia
    wtedy kiedy resetowanie trwalo nagminnie - zobaczymy co z tego wyjdzie.

    IMHO i tak jest to zabawa typu "z motyka na slonce".

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 12. Data: 2003-03-31 22:09:59
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl> wrote:

    > Zastanawiające jest, jak można instalować u klientów wadliwe urządzenia,
    > które nie gwarantują poprawnej pracy i to na taką skalę? Nie robiono wcześniej
    > testów z tymi modemami?

    pewnie robili testy, ale nie z tymi nowymi routerami... ;))

    NP: Burzum - "Filosofem"

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 13. Data: 2003-04-01 10:50:23
    Od: "dominik" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Ja tam się cieszę, bo od dziś rano mam nowy ruter usługowy i nic się nie
    > wiesza. Na infolinii poprosiłem i nagrali mi nowego flasha na modem -
    nawet
    > jak modem się powiesi, to się sam resetuje. Po raz pierwszy od paru
    miesięcy
    > nie dotknąłem modemu przez tydzień :)

    Czy mam rozumieć że masz modem speedstream 5660, w którym poprosiłeś o
    upgrade softu i oni to zrobili?

    Czy lepsze działanie - mam na myśli głównie auto-reset:) - to bardziej wpływ
    upgrade'u czy nowego routera?

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 14. Data: 2003-04-02 00:21:43
    Od: "Krzysztof Krych" <s...@f...pl>

    Użytkownik "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    download.
    > transfer (w dap) wyskoczyl kosmiczny - ponad 170KBps. w tym samym momencie
    > modem (terminal) przestal odpowiadac. pomaga dopiero jego reset. przeciez
    > jest chore. sprawdzilem kilka razy, sytuacja sie powtarza.
    > wiem ze moze sie to zdazyc przy kazie, albo flashgecie, no ale zeby
    normalny
    > download zawieszal polaczenie ???
    > mamy modem speedstream 5660. to sa te wadliwe modele? mozna liczyc ze je
    > wymienia? co trzeba zrobic, bo nawet osobiste wizyty w boku niewiele daja.

    a ja takich problemow nie mam .. odkad mam InternetDSL (10 listopada) modem
    sie ani razu nie zawiesil. Awarie w moim miescie (Szczecin) zdazaja sie
    sporadycznie, chyba ze jest ogolnopolski pad routerow iDSL ... (ale tutaj
    jest informacja na stronie TPSA).
    --
    Spo0lsh

  • 15. Data: 2003-04-12 08:09:59
    Od: Robert Kalinowski <R...@e...pw.edu.pl>

    On Mon, 31 Mar 2003 14:41:53 +0000 (UTC)
    Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl> wrote:

    > Wiesz, faktury na 0zl nie oplaca sie wystawiac. :-)
    >
    > --
    > *[ Łukasz Trąbiński ]*
    > SysAdmin @wsisiz.edu.pl

    Wiesz, nie koniecznie. Jak nic nie masz, a zaczynasz
    się upominać, to przychodzi faktura za poprzednie miesiące.
    DSLa mam o połowy pażdziernika. Dostałem rachunek za I,
    potem II i XI, a po awantyrach (sypało się jak cholera)
    za XII i X. Teraz to już mam korekty korek faktur i czekam
    na (mam nadzieję) ostatnią reklamację.

    z życzeniami wytrwałości...
    ro. (Robert Kalinowski)