  • Data: 2017-03-14 23:00:27
    Temat: Re: drukowanie z androida
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-14 o 01:36, JaNus pisze:

    > Nasza droga Animka jak zwykle wielce... konstruktywna!
    > jak myślisz, na co wątkotwórcy przyda się Twój wpis?

    Nie odpowiadalam raczej wątkotwórcy, tylko nawiązalam do czyjejś odpowiedzi.

    Mam aplikację HP Print i jeszcze jakąś związaną z drukowaniem z
    telefonu, ale wylączyłam.
    Po co mi aktywny proces drukowania jeśli nie drukuję za pomocą telefonu.
    Mam drukarkę HP z Wifi.
    Wygodniej mi wysłać plik czy zdjęcie na dysk przez Bluetooth i sobie
    wydrukować jeśli jest taka potrzeba.

    > Pewnie go... wyłączyła.
    >
    > Zaś co do problemów pytatjela, to czy naprawdę jedynym sposobem
    > archiwizacji tego-czy-tamtego *musi* być drukowanie na papierze? Szkoda
    > lasów, lepiej to przenoś na dysk komputera. Od razu też łatwiej tworzyć
    > kopie zapasowe, a jak trzeba, to i na papier skierować...

    Otóz to. Z tym się zgadzam.

    --
    animka