eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetdrukarka do księgowości o dużej wydajności - tania w eksploatacji - laser › Re: drukarka do księgowości o dużej wydajności - tania w eksploatacji - laser
    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: drukarka do księgowości o dużej wydajności - tania w eksploatacji -
    laser
    Date: Thu, 20 Jan 2011 07:18:08 +0100

    Użytkownik "Desper" <p...@w...grzegorz.com> napisał w wiadomości
    news:ih7pnu$rf9$1@news.onet.pl...

    > Polece, Kyocere FS-C5300DN, troche drozsza, ale warto.
    > Wydawalem kiedys na kolorowego HaPeKa ~1K pln na 2 miesiace, od pol roku
    > mamy Kyocere, na startowych tonerach:

    Kyocera bardzo fajna, ale na oryginałach. Jak się uszkodzi przypadkowo bęben
    to koszty nie są małe. Na zamiennikach różnie bywa, czasami jak zmiksuje się
    2 różne tonery to brudzi kartki (szare tło).
    Bezproblemowo na zamiennikach działają HP i Canony. Lexmark E260d też dobrze
    na zamiennikach, ale trzeba dobre zamienniki kupować, bo niektóre też dają
    szare tło. Lexmark ma chyba wydajność 30 tys. stron na miesiąć. Jednak
    najlepsze sterowniki jak dla mnie robi Canon (fajna funkcja podglądu przed
    wydrukiem, możliwość łączenia dokumentów, korygowania, itp.). Niestety Canon
    daje tylko rok gwarancji. Canon ma kompatybilne niektóre tonery z HP (bo
    robi dla HP "mechanikę" do drukarek :-) ).