  • Data: 2012-02-09 08:43:32
    Temat: Re: drukarka do dyplomów + duży problem
    Od: DooMiniK <bachus@bachus> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/02/2012 13:19, Radosław Sokół wrote:

    > Do dyplomów stosuje się - wciąż! - drukarki igłowe z płaskim
    > przebiegiem papieru. Jakość druku jest parszywa, ale to jedyna
    > technika zapewniająca względnie dobre osadzenie tuszu na gru-
    > bym papierze o gładkiej powierzchni.
    >
    > Drukarki laserowe również się nadają, ale wtedy papier tych
    > dyplomów musi być z góry dobrany pod druk laserowy -- nie
    > można drukować na byle czym, co akurat ktoś kupił albo na-
    > rzucił.

    Pamiętam, że spooro lat temu miałem dość podobny problem - jako próbki
    zamawialiśmy sporo różnych papierów, zawsze było g*wno; gdzieś
    przez przypadek w sklepie papiernicznym kupiłem... blok techniczny
    za grosze. Wróciłem na drugi dzień i wykupiłem wszystko.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel