  • Data: 2011-11-23 01:23:18
    Temat: Re: drożejąca ropa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > w ciągu roku paliwo tanieje do 2.5zł Co dalej?

    Fajnie by bylo.

    > Kompletny paraliż na drogach?

    Myslisz, ze ludzie zaczna jezdzic dla samego jezdzenia? Poprostu mniej
    zaplaca za dojazd do pracy, po dzieci, na zakupy, na wakacje. Teraz tez
    jezdza, tylko wiecej za to placa. Jest wiele krajow, gdzie ceny paliwa
    sa smieszne i jakos korkow wiekszych nie maja. Moze poprostu wykonanie
    2km drogi nie zajmuje im 2 lat.

    > Kolejki w przygranicznych stacjach
    > benzynowych - bo cała europa kupuje w polsce?

    W Polsce, nie wiem co to "polska". Kolejki bylyby moze na poczatku,
    potem wielu przedsiebiorcow rzuciloby sie na ten biznes i zbudowalo tyle
    stacji, ile potrzeba. Byloby super, jakby Niemcy placili u nas VAT,
    akcyze i oplate paliwowa.

    > Krach przemysłu węglowego
    > i gazowego, bo olej opałowy jest najtańszym źródłem ciepła w naszych
    > domach?

    To tez bardzo fajna wizja, smrod palonego wegla w mniejszych
    miejscowosciach bylby przeszloscia. Brak klopotliwych odpadow, czysto i
    przyjemnie. Elektrowni raczej nikt z dnia na dzien nie przestawi na
    zasilanie innym paliwem (a szkoda).

    > Takie pytania jakie zadajesz, mogą paść z ust trola lub kompletnego
    > oszołoma.

    Samodzielnie myslacy wolny czlowiek nie napisalby takich bredni jak Ty.
    Transport jest podstawa kazdej gospodarki, podwyzszenie kosztow
    transportu to zwiekszenie kosztow produkcji absolutnie wszystkiego.

    > Za wszystko zapłacimy tyle ile jest w stanie zapłacić
    > przeciętny polak.

    Nie wiem ile jest w stanie zaplacic polak, Polak natomiast za coraz
    mniej moze zaplacic. W zwiazku z tym coraz mniej jest sens produkowac.
    Mniejsza produkcja, mniejsza konsumpcja, to i placic ludziom nie ma z
    czego. Taka polityka sie zesra wczesniej czy pozniej. Gdyby to nie
    chodzilo o Polske, to moze bym sie cieszyl. To, ze zesra sie ta polityka
    Donaldowi T., ktory sam do tego doprowadzil, malo mnie pociesza.

    > Pracujesz? Zarabiasz? idź do pracodawcy, i powiedz ze
    > chcesz żeby dawał Ci połowę wypłaty. co ty nato? Gadam jak porąbany?

    Gadasz jak porabany, idz do pracodawcy i powiedz zeby Ci zaplacil 2 x
    tyle, bo chcesz oddac polowe na pol miliona urzednikow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa