  • Data: 2023-01-10 15:03:41
    Temat: Re: drony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Jan 2023 19:51:19 +0100, Atlantis wrote:

    > Oczywiście. Manipulacja nie była moją intencją. Autopilot uważam za
    > fajną funkcjonalność, a wypadki oczywiście są najczęściej wina ludzi,
    > którzy nie ogarniają tego, że to NIE JEST autonomiczny samochód i nie
    > można sobie pozwolić na wyłączenie uwagi podczas jazdy.
    > Chodziło mi o to, że wbrew zapewnieniom Muska, Tesla nie była w stanie
    > stworzyć naprawdę autonomicznego samochodu, a premiera takowego jest od
    > lat przekładana na "kolejny rok".

    To co zrobili i tak jest sporym osiągnieciem. Nawet, jak czasem sie
    pomyli.

    A teraz moze byc problem prawny - zrobią, a dopuszczenia nie bedzie
    mialo. Albo zrobią, kogos przejedzie, a Musk bogaty ...

    > I nie, to nie jest argument za tym, że Musk jest "oderwany od
    > rzeczywistości" albo cos takiego. To jest z jego strony celowe działanie
    > - rzucanie rozdmuchanymi obietnicami pompuje hype, a to przyciąga
    > inwestorów i zwiększa ceny aukcji. Można jednak przedobrzyć, jeśli zbyt
    > długo rzuca się obietnicami bez pokrycia - o tym przekonała się
    > Elizabeth Holmes.

    No wlasnie - inwestorom w koncu sie cierpliwosc skonczy,
    i to moze nawet szybko, bo oni w normalną firmę inwestują, a nie w
    startup ..

> [...]
    > do fortuny i teraz poprowadzi świat ku lepszej przyszłości.
    > Tak naprawdę to głównie sprytny inwestor, który miał szczęście w czasie
    > dotcomowego boomu. Między bajki można jednak włożyć m.in. historie o
    > pochodzeniu z biednej rodziny (zamożna rodzina z RPA, matka modelka,
    > ojciec będący m.in. posiadaczem udziałów w kopalni szmaragdów) albo
    > byciu współtwórcą PayPala (kojarzona z tym serwisem funkcjonalność
    > przelewów przez Internet została stworzona przez firmę Confinity, która
    > została przejęta przez należący do Muska X.com).

    Ale widac sama Cofinity sie nie mogla przebic.

    > Wbrew założeniom wielu ludzi, Musk nie jest nawet inżynierem. Posiada
    > dwa tytuły bachelora (coś jak nasz licencjat) na Uniwersytecie
    > Pensylwanii.

    A jakie specjalnosci? Bo moze oni tam "eng" nie dają?

    J.