  • 51. Data: 2009-04-11 16:29:11
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:

    > w sumie co to za róznica czy to kierowca motocykla czy tramwaju?
    > i tak MOTOCYKLISTĄ nie jest ( przy założeniu ze jechał pijany i miał

    podaj definicje motocyklisty. Taką dla wszystkich obywateli tego kraju,
    nie filozoficzną

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 52. Data: 2009-04-11 16:33:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:
    > Zeby było sprawiedliwie
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/2682,1951125,tragedia_na_t
    argowisku_w_stolicy,wydarzenie_lokalne.html

    > ale to NTG...

    Sprawa jest oczywista. Bazar mu wskoczyl przed maske. Pol godziny
    wczesniej jeszcze go tam nie bylo. Trzeba zakazac handlu bazarowego.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 53. Data: 2009-04-11 16:34:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:
    > W sensie że dopust boży a motocykliści to jedna z plag ?

    W sensie ze fundamentalisci islamscy mogli mu zasponsorowac motocykl.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 54. Data: 2009-04-11 16:37:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 18:12:51 +0200, Arni <a...@N...SPAM> said:

    > obraziłem Towja inteligencje? czego nie zrozumiałes?

    To Ty dalej zdajesz się nie rozumieć, ale to już nie bez znaczenia.

    > masz problem zeby to zrozumiec? ja nie, tu na spokojnie wielu pisze w
    > gorszym stylu i daja sie zrozumiec. A moze trzeba miec mature albo
    > wyzsze wykszatałcenie zeby skomentowac artykuł ?

    Wykształcenie nie jest funkcją inteligencji. I nie, niestety nie ma
    żadnych kryteriów dla komentujących na forumach portali, co dla
    człowieka inteligentnego powinno być wskazaniem, aby nie przyjmowć
    wszystkiego co się tam znajdzie za pewnik.

    > cytat pierwszy:
    >
    > cytat drugi:

    > cytat trzeci:
    >
    > Myślącemu wystarczy.

    A może by tak zlikwidować ekipy dochodzeniowe policji i sądy, a
    zastąpić je publicznymi trybunałami na forach? Jakbyś kandydował na
    przewodniczącego, masz moje poparcie.
    Dobra, dla mnie EOT.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 55. Data: 2009-04-11 17:07:42
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości

    > zabezpieczane itp. Jak wiele innych imprez. I jeden debil pozabijał i
    > poranił ludzi to wszyscy krzyczą ze procesji nalezy zabronic.
    > W takim razie nalezy zabronic rowniez parad motocyklowych, wyscigów
    > kolarskich, biegow maratonskich itd.
    >
    > zadziwiająco zapomina sie o wszelkich prawach obywatelskich jesli trzeba
    > dojebac Kosciołowi. Zapomina sie ze to działa w dwie strony.

    Sławek.
    ja nie lubie wiekszosci praktyk religjnych, Nie lubie i juz
    ale to nie znaczy ze nie wolno innym tego robic.
    Zdaje sie ze kilka dni temu to przerabialismy.

    To ze mnie wkurzaja to nie znaczy ze im nie wolno procesowac.

    Słowa nie powiedziałam na koscioł ( celowo z małej litery). nie twierdze ze
    nie powinno tam byc procesji, nie twierdze ze cos zostało zle zabezpieczone.
    Nie twierdze tez ze ow kierowca motocykla byl swiety.
    Po prostu wysmiewam fakty, które w moim odczuciu sa mocno przesadzone.

    E.

  • 56. Data: 2009-04-11 17:09:20
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > podaj definicje motocyklisty. Taką dla wszystkich obywateli tego kraju,
    > nie filozoficzną

    kiedy jest tylko filozoficzno/emocjonalna.

    E.

  • 57. Data: 2009-04-11 17:13:00
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > bo takie dziwne ze wczasie procesji ktos miał ze soba znicz?

    dla mnie tak.
    świece, mógł miec.

    > Zreszta to moze byc miejsce gdzie krzyz stoi od dawna a gdybys nie
    > wiedziała to w takich miejscach czesto sie pala znicze. Trzeba by autora
    > zdjecia zapytac.
    Własnie o tym mówie... szopka.
    Slawek, sorki ale pomimo tego ze jestem wierzaca ( nie mnie oceniac skale)
    ale nie podobaja mi sie te wszystkie przejawy "ukatoilcznieniania " mnie na
    siłe. Nie lubie starych zawodzacych dewot w kosciele, nie lubie ksiezy
    wystawiajacych reke "nie mniej jak 100" i nie lubie udawania ze jest sie
    lepszym niz jest sie naprawde.

    Byc moze jestem hipokrytka, byc moze idealistka.
    Nie lubie i juz

    NTG kompletne

    > a ty nigdy nie zapaliłas znicza na miejscu czyjejs tragedii?
    Nie raz. ale nie 5 min po....

    E.

  • 58. Data: 2009-04-11 17:30:07
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:
    > Slawek, sorki ale pomimo tego ze jestem wierzaca ( nie mnie oceniac
    > skale) ale nie podobaja mi sie te wszystkie przejawy "ukatoilcznieniania
    > " mnie na siłe.

    ale nikt Ciebie do niczego nie zmusza.
    Zauwaz tylko ze gdyby nie bylo chetnych to by nie było procesji.

  • 59. Data: 2009-04-11 17:49:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 18:28, Użytkownik de Fresz napisał:

    > Idź na forum Onetu, tam znajdziesz wielu kolegów, ktorzy też już
    > dokładnie wiedzą co zaszło, z detalami.

    Jak rozumiem Ty już tam opisałeś swoją wersję.
    "Taka jest wersja policji (bo jaka miała by być).",
    "Motocykl jedzie sobie wieczorem wiejską drogą, widzi turlający się
    radiowóz, zwalnia do okolic "przepisowej" i go z marszu wyprzedza, gdy
    próbuje wrócić na swój pas - UPS! Kierownik panicznie depcze hample,
    uślizg, gleba, sunący motocykl uderza w procesję. Dla mnie to całkiem
    prawdopodobny przebiego wydarzeń."

    Ale na forum onetu niewątpliwie zrobisz furorę.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2009-04-11 17:51:38
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > ale nikt Ciebie do niczego nie zmusza.
    > Zauwaz tylko ze gdyby nie bylo chetnych to by nie było procesji.

    no dobra.. ale co to ma wspolnego z tematem?
    Sławek EOT, bo zabrniemy w slepa uliczke i piwa zabraknie do wyjasniania....

    E.